Inlägg från: Viffy |Visa alla inlägg
  • Viffy

Marsmammor 2!!!

Becka: Vad roligt att den första tanden har kommit nu Då kommer säkert den andra också snart Cindy fick ju båda sina på en gång och nu är det två lagom stora vassa små gaddar hon har som är så söta

Terra: Ja det ska bli så kul att få fira jul med en ny liten människa Denna julen och alla andra jular här efter kommer ju bli speciella Har ni tänkt på vad ni ska köpa i julklapp till era små godingar? Vi ska köpa en gåvagn till Cindy iallafall sedan har jag inte kommit på nåt mer speciellt ännu.
    Vi kan ju göra en liten julklappslista på vad vi kan köpa och på vad man kan önska sig till de små

*Lära-Gå-Vagn
    *

• Viffy

Becka: Ja ibland behöver man lite tid för sig själv

Idag har Cindy rest sig upp till stående igen genom att ta tag i trappan Och så har hon satt sig upp själv genom att ta tag i saker tex. en låda Är SÅ stolt! Hon blev ju 8 månader igår också Stor nu ju!

• Viffy

Grattis Alicia, säger Cindy

Så ropar Cindy med ibland Först mama mama mama och sedan bappa, bappa Så sött ju!

Har lagt in 3 nya bilder i galleriet för er som vill kika

• Viffy

Jag Älskar Flora: Nej stanna här hos oss Det är nog mest som vissa av barnen är lite tidigare än andra och det är ju precis som det ska vara

• Viffy

Becka: Ja jag är tokig i Labansaker Har en himla massa tex. taklampa, tallriksunderlägg, filt,böcker,labandocka,barnvagnsleksak, skallra,bestick mm Tycker dom är så himla söta

Bebis2005: Javisst är det ok Har själv lånat texten från någon annan

Åh vet ni vad? Igår när jag duschade så fick jag sällskap av en liten busig tjej som kröp in där med kläderna på till sin mamma

• Viffy

Hihi...ja alltid är det nåt man fastnar för Nalle Puh är faktiskt söt han med

• Viffy

Jefa:Skönt att vara igen förstår jag Men vad jobbigt att du inte får bära/lyfta Emma.
    Vilket mysigt välkomnande du fick av Emma när du kom hem. Det var nog som hon saknat dej tror jag

• Viffy

Vi hade kunnat få hembesök när vi gjorde vårt BOEL-test men vi valde att åka dit istället.

• Viffy

Ja det går verkligen undan nu Cindy sätter sig upp själv nu ju om hon tar tag i saker men inte annars och så ställer hon sig upp på knä nästan hela tiden genom att tag i saker tex mina ben Verkligen jätteroligt nu när det händer så mycket. Haha...just nu så står hon på knä och håller i kontorsstolen som jag sitter på och alldeles nyss så låg hon ju ner Vet inte hur hon har burit sig åt.

• Viffy

Selma71: BOEL-testet ska göras vid 8 månaders ålder och då görs syn och hörselkontroll samt en utvecklingsbedömning

Svar på tråden Marsmammor 2!!!