min man frågade om han får binda mig...
Är det vanligt att man vill binda sina fruar??
Är det vanligt att man vill binda sina fruar??
Scarves funkar bra om man inte vill känna sig för hårt fast. Annars är flagglina perfekt.
Man måste bara se till att göra rätt sorts knopar så man inte styrper blodtillförseln!
Akta er för kärringknutar!
Jag älskar att bli bunden! Men klarar inte att få något över huvudet och gillar inte munkavle och ögonbindel så värst.
Tänk ändå om min man ville föreslå det. Jag är lite för blyg för att fråga själv men det är en fantasi jag har att få bli bunden.
Jag tror att det är otroligt vanligt faktiskt. Men be honom binda löst och förklara att han måste släppa loss dig så fort du ber om det.
Slipsar funkar bra att binda med, skaver inte.
hmm..hihi det var länge sedan!!..ska nog plocka fram handbojorna igen o låsa fast min karl när han kommer hemfrån jobbet nästa gång:)
TS: det är inte farligt:) prova lungt men försiktigt. tycker det e ganska upphetsande när min sambos händer e fast o så kan jag tillfredställa honom hur jag vill hihi!!!
avundsjuuuuk jag vill med bli bunden !! men det ser inte ut som jag kommer bli det........suck.......har bett karln om det men icke!!
jo nog har man testat det... och iofs är det roligt med rollspel i sovrummet, men jag gillade det inte av den enkla anledningen att det går inte variera sig så mkt i ställningarna. haha! annars var det helt kanon.
men man måste våga lita på partnern, och veta att de närsomhelst kan avbryta och ta loss knutarna om man inte känner för det längre.
Haha jag hade aldrig låtit honom binda mig han skulle ju kittla mig istället och inte sluta när jag säger till. Fan värre än det mesta, HATAR att bli kittlad!