min man frågade om han får binda mig...
Är det vanligt att man vill binda sina fruar??
Är det vanligt att man vill binda sina fruar??
är helt otrolig känsla att bli bunden och låta mannen ha full kontroll över en, sen vet jag kanske inte om sängen är det bästa stället tycker det kan vara skoj med lite variation ...
har faktiskt en konstig fantasi där mannen binder mig under ett glasbord och där efter sätter på en annan tjej uppe på.....men det kommer allt få stanna vid en fantasi för min man med en annan tjej skulle jag nog inte klara av ...
Anonym (hatjo) skrev 2009-08-13 08:04:23 följande:
hade gärna blivit lite bunden nu. satans karl att vara arbetsnarkoman. KOM HEM O KNULLA!!!!
Är nog inte alltför ovanligt med att bli bunden, är ju rätt spännande .
Har fått ett bondageset, väldig trevlig present, uppskattas mycket .
Nu är det alldeles för länge sedan jag blev bunden, snyft.
Jag är väldigt inne på att bli bunden jag med, och min man är öppensinnad och tänder på det han med. Nackdelen är att jag är lite nogrann och klan störa mej väldigt på om t.ex. ett rep är hårdare spänt än ett annat eller om det sitter snett eller så. Små skitgrejer igentligen, men noga för mej... Min man är tvärt imot. honom kvittar det med sånt. DEär blir det lite fel, och dessutom så har han lite taskig fantasi och är jättedålig på att binda bra/snyggt/bekvämt/praktiskt..... HUr ska jag göra för att inte såra han när jag säger hur jag vill ha det?? Han "kan själv" och är väldigt stolt, så risken är stor att han tappar lusten för det helt...! =/ Det vill jag inte, för jag vill ju bli bunden!! =) Några förslag?? Jag kanske skulle tipsa honom om two knotty boys??
Ett alternativ om man är nyfiken är att själv "surra" fast handlederna i en lång scarf som man först trär fast i t.ex. sänggaveln. Då kan man lätt ta sig loss när man vill och är i full kontroll över läget även om man spelar den undergivna rollen.
Denhär sortens rollspel kräver full tillit till ens partner och det många missar är att den undergivna är den som bestämmer exakt hur länge spelet ska få fortsätta och vilka regler som gäller.
Den dominanta får bara bestämma så länge den undergivna tillåter det och måste backa direkt om den undergivna säger ifrån.
Just därför är det också helt rätt att han frågade om han fick binda dig, och det är upp till Dig TS att bestämma reglerna.
Han kan ge förslag, men om du inte godkänner det så blir det inget. Du har makten och beslutsrätten - och det gäller fullt ut även om du är fastbunden till både händer och fötter.
Om man litar på sin partner ,är det ju kanon och om man har dessa
fantasier själv .
Känner man sig rädd och tveksam är det nog inte grejen .
om du vill testa , se till att knutarna kan öppnas av dig själv.
Anonym (å jäklar) skrev 2009-08-14 11:12:36 följande:
"Vanligt" vet jag inte om det är - men det är definitivt inget man ska låta bli att göra för att man tror att man är udda - om man VILL prova vill säga....
Jag blir bunden titt som oftast, men det tog tid för mig att få upp förtroendet för mannen ifråga och våga låta mig bli bunden. Nu när jag har koll är det ett underbart maktutövande - från bådas sida faktiskt. Hans för att jag är utlämnad åt honom, min för att jag bestämmer om/när jag vill ge honom den njutningen det innebär för honom att dominera mig :)
min tjej tycker om och bli bunden hon fråga om jag kunde binda hennes händer bakom ryggen det gjorde jag! så blev hon bara mer kåt! sen började vi hångla och hon sa åt mig knyt inte loss förs jag säger till!