• Anonym

min man frågade om han får binda mig...

Är det vanligt att man vill binda sina fruar??

• Svar på tråden min man frågade om han får binda mig...
  • Kärleksknop

Min man binder mig ofta, det är något jag inte känner att jag vill leva utan

Men du verkar inte riktigt lika säker. Om du inte känner att det är intressant för dig ska du inte låta honom göra det.
    Om du däremot är nyfiken på att ta reda på ifall du tycker om det så tycker jag att du ska börja försiktigt.
    Testa att låta honom binda dina händer lite löst framför dig och se vad du tycker om det. Fundera på vad han kan göra för att få dig att känna dig trygg och prata med honom om det. Viftar han bort det och inte tar det på allvar ska du inte låta honom binda dig.

Det viktigaste när man blir bunden är att knutarna inte snör av blodcirkulationen eller dras åt så hårt att man klämmer nerver för hårt. Man ska se till att använda knutar som inte glider och riskerar att dras åt undan för undan.
    Man ska kolla färg och temperatur med jämna mellanrum för att se till att cirkulationen hålls igång i händer och fötter.

Jag rekommenderar att ni söker på Two knotty boys eller Twisted monk för intruktionsvideos till både grunder och med avancerade bindningar.

• Kärleksknop

Anonym (been there) skrev 2009-05-19 22:46:03 följande:

jo nog har man testat det... och iofs är det roligt med rollspel i sovrummet, men jag gillade det inte av den enkla anledningen att det går inte variera sig så mkt i ställningarna. haha! annars var det helt kanon. men man måste våga lita på partnern, och veta att de närsomhelst kan avbryta och ta loss knutarna om man inte känner för det längre.
    Det är klart man kan variera sig! Finns ju hur många ställningar som helst!
  • Anonym

Strumpbyxor som är väldigt elastiska brukar vi använda. Man sitter fast men skulle komma ur om man velat.

• Anonym (())

Vi har handbojjer, men dom ligger säkert i vapenskåpet

• Burlesque
    Anonym skrev 2009-05-19 15:35:36 följande:
    Är det vanligt att man vill binda sina fruar??
    Det är oerhört vanligt..!
    Jag har aldrig varit "hemma" i vaniljsexet, men trots det var jag väldigt kluven till att bli fastsatt först... men när tanken började snurra i mitt huvud kunde jag inte sluta tänka på det... snöbollseffekten, du vet? ;D
    Nu trivs jag väldigt bra fastsatt, allra helst i handklovar, utan något fluff eller liknande, jag gillar att känna det hårda stålet mot min hud.
    Men prova er fram, känner du dig tveksam till vad du vill bli fastbunden med; börja med något mjukt och fint material som du gillar, för en så behaglig upplevelse som möjligt. Sedan går det ju alltid att exprimentera; som någon sa - badrocksskärpet, olika scarfes, handklovar, rep, olika sorters tejp (finns speciell sådan) och så vidare.. använd fantasin! ;D

(Och - något som kan tyckas självklart men som ändå inte är det för alla; lyssna på din kropp - tycker du inte om det så fortsätt _inte_! Prata mycket med din man innan, kom överrens om ett stoppord om ni känner att "vänta lite" och "nej" inte funkar (grönt/gult/rött är lätta att minnas och ganska "logiska" om man tänker sig ett stoppljus ^^) men framförallt; slappna av, tillåt dig att njuta)

Jag önskar dig en fantastiskt upplevelse, om du går vidare med detta - det är alla värda! ;D
  • MLT
    Anonym (Suck) skrev 2009-05-19 19:07:04 följande:
    Kanske det. Någon gång i framtiden... Man ska ju ha något att se fram emot också...Det sägs ju att kvinnors sexliv är som bäst vid 40.
    Hehe, jag är 28 och har haft det väldigt bra hittills ;)  Du kanske är blyg pga att du haft en roll tidigare som inte direkt innefattar lite mer 'snusk'? I mitt förhållande är det min sambo som är den blyga och jag försöker verkligen uppmuntra honom, han är inte van vid att hans tjej gillar sex, porr och leksaker. Jag gillar verkligen strypsex och lite hårdare tag och det hade han aldrig provat förr, men han tänder ordentligt på det och det är bara början ;)

Din man skulle fullkomligt älska om du kom med ett sånt förslag, vänta på rätt tillfälle bara. Ta ett par glas vin så du vågar lite mer och kör på, lovar att det kommer bli bra :)
  • The past is now

Jag tror att det är vanligt men man pratar inte om det...

Jag blir bunden och jävlar vad det är upphetsande!! *like it a lot*

• Thaleya

Återigen jag skulle aldrig våga, är säker att min kille skulle kittla mig utelämnad som jag vore.

Att binda fast honom däremot, det skulle jag älska!

-tar fram dildon med ett elakt flin ;P

• Neko
    Thaleya skrev 2009-05-20 19:28:36 följande:
    Återigen jag skulle aldrig våga, är säker att min kille skulle kittla mig utelämnad som jag vore. Att binda fast honom däremot, det skulle jag älska! -tar fram dildon med ett elakt flin ;P
    Ahaha, aww så hemskt att bli kittlad, det hade jag inte ens tänkt på kunde hända! Det där med dildon på killen lät riktigt kul dock =P
  • Anonym

Trestade det inatt.... så jäkla upphetsande var det... vi somnade inte förrens vid 4 tiden i morse.....

Vi använde scarves

Svar på tråden min man frågade om han får binda mig...