min man frågade om han får binda mig...
Är det vanligt att man vill binda sina fruar??
Är det vanligt att man vill binda sina fruar??
Min man binder mig ofta, det är något jag inte känner att jag vill leva utan
Men du verkar inte riktigt lika säker. Om du inte känner att det är intressant för dig ska du inte låta honom göra det.
Om du däremot är nyfiken på att ta reda på ifall du tycker om det så tycker jag att du ska börja försiktigt.
Testa att låta honom binda dina händer lite löst framför dig och se vad du tycker om det. Fundera på vad han kan göra för att få dig att känna dig trygg och prata med honom om det. Viftar han bort det och inte tar det på allvar ska du inte låta honom binda dig.
Det viktigaste när man blir bunden är att knutarna inte snör av blodcirkulationen eller dras åt så hårt att man klämmer nerver för hårt. Man ska se till att använda knutar som inte glider och riskerar att dras åt undan för undan.
Man ska kolla färg och temperatur med jämna mellanrum för att se till att cirkulationen hålls igång i händer och fötter.
Jag rekommenderar att ni söker på Two knotty boys eller Twisted monk för intruktionsvideos till både grunder och med avancerade bindningar.
Anonym (been there) skrev 2009-05-19 22:46:03 följande:
Strumpbyxor som är väldigt elastiska brukar vi använda. Man sitter fast men skulle komma ur om man velat.
Vi har handbojjer, men dom ligger säkert i vapenskåpet
Jag tror att det är vanligt men man pratar inte om det...
Jag blir bunden och jävlar vad det är upphetsande!! *like it a lot*
Återigen jag skulle aldrig våga, är säker att min kille skulle kittla mig utelämnad som jag vore.
Att binda fast honom däremot, det skulle jag älska!
-tar fram dildon med ett elakt flin ;P
Trestade det inatt.... så jäkla upphetsande var det... vi somnade inte förrens vid 4 tiden i morse.....
Vi använde scarves