min man frågade om han får binda mig...
Är det vanligt att man vill binda sina fruar??
Är det vanligt att man vill binda sina fruar??
Finns bra, vadderade set med nylonlina kardborreband som fungerar utmärkt. Även om man spänner åt ganska bra stryper man inte blodtillförseln. Dock en varning. Man sitter bra mycket hårdare än man tror så det gäller att partnern lyssnar och att ni litar på varandra. Gör ni dock detta så kan det gå åt 2 håll. Antingen älskar man det, eller så blir det ett "Nja, var inget för mig."
Är skönt att ge över makten till den andra parten, ännu skönare med ögonbindel, för då känner man desto mera då man inte ser vad som händer...
Rekommenderas, men bara med nån man litar på.
Blir gärna bunden och binder även sambon ibland.
Om ni funderar på hur ni ska ta upp nåt med respektive så gör en liten lek av det och skriv vardera ner t.ex 5 saker , ställningar, ställen ni vill testa på och sätt lapparna i en burk och dra varsin då ni känner för...Är mycket uppskattat och man önskar att vissa önskemål ska komma upp oftare, är också lättare för nån som är lite blyg att skriva ner sina önskemål...
Som fru är det ngt jag går igång på - var bland det "mer vågade" jag provade som ung och oförstörd oskuld.
de är helt underbart..känna sig helt utlämnad o kan ej göra nåt..
vi använder snörena till morgonrockar funkar kanonbra..
Åh nice, min man har bundit mig några ggr, sjukt upphetsande;)
Det är väldigt vanligt, även att tjejen binder killen.. Känn efter vad DU vill & gör inget du inte vill göra..
binder sambon ibland.