• Anonym

min man frågade om han får binda mig...

Är det vanligt att man vill binda sina fruar??

• Svar på tråden min man frågade om han får binda mig...
  • Anonym (zk)

Finns bra, vadderade set med nylonlina kardborreband som fungerar utmärkt. Även om man spänner åt ganska bra stryper man inte blodtillförseln. Dock en varning. Man sitter bra mycket hårdare än man tror så det gäller att partnern lyssnar och att ni litar på varandra. Gör ni dock detta så kan det gå åt 2 håll. Antingen älskar man det, eller så blir det ett "Nja, var inget för mig."

• Finlandssvenska

Är skönt att ge över makten till den andra parten, ännu skönare med ögonbindel, för då känner man desto mera då man inte ser vad som händer...

Rekommenderas, men bara med nån man litar på.

Blir gärna bunden  och binder även sambon ibland.

Om ni funderar på hur ni ska ta upp nåt med respektive så gör en liten lek av det och skriv vardera ner  t.ex 5 saker , ställningar, ställen ni vill testa på och sätt lapparna i en burk och dra varsin då ni känner för...Är mycket uppskattat och man önskar att vissa önskemål ska komma upp oftare, är också lättare för nån som är lite blyg att skriva ner sina önskemål...

• Kanina
    Anonym (å jäklar) skrev 2009-08-14 11:12:36 följande:
    hade gärna blivit lite bunden nu. satans karl att vara arbetsnarkoman. KOM HEM O KNULLA!!!!
    Amen syster!!
  • de Robespierre
    Anonym skrev 2009-08-17 23:28:12 följande:
    Jag är väldigt inne på att bli bunden jag med, och min man är öppensinnad och tänder på det han med. Nackdelen är att jag är lite nogrann och klan störa mej väldigt på om t.ex. ett rep är hårdare spänt än ett annat eller om det sitter snett eller så. Små skitgrejer igentligen, men noga för mej...
    Jag gissar att ditt hem är väldigt ordentligt och snyggt. Detsamma med att du tar dig för att göra ;)
  • Limus

Som fru är det ngt jag går igång på - var bland det "mer vågade" jag provade som ung och oförstörd oskuld.

Saga och jag är tuffa brudar i lyxförpackning
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-08-17 23:28:12 följande:
    Jag är väldigt inne på att bli bunden jag med, och min man är öppensinnad och tänder på det han med. Nackdelen är att jag är lite nogrann och klan störa mej väldigt på om t.ex. ett rep är hårdare spänt än ett annat eller om det sitter snett eller så. Små skitgrejer igentligen, men noga för mej... Min man är tvärt imot. honom kvittar det med sånt. DEär blir det lite fel, och dessutom så har han lite taskig fantasi och är jättedålig på att binda bra/snyggt/bekvämt/praktiskt..... HUr ska jag göra för att inte såra han när jag säger hur jag vill ha det?? Han "kan själv" och är väldigt stolt, så risken är stor att han tappar lusten för det helt...! =/ Det vill jag inte, för jag vill ju bli bunden!! =) Några förslag?? Jag kanske skulle tipsa honom om two knotty boys??
    Handbojor med ludd... kan knappast knytas fel
  • LindaJames

de är helt underbart..känna sig helt utlämnad o kan ej göra nåt..
    vi använder snörena till morgonrockar funkar kanonbra..

• Anonym (frugan)

Åh nice, min man har bundit mig några ggr, sjukt upphetsande;)

• Anonym (Jaså)
    Zezana skrev 2009-06-13 14:46:30 följande:

Det är väldigt vanligt, även att tjejen binder killen.. Känn efter vad DU vill & gör inget du inte vill göra..

Vad använder ni tjejer för material. Stackars killen 
  • Anonym (Jaså)
    Finlandssvenska skrev 2010-10-30 17:36:44 följande:

binder  sambon ibland.

Varför gör du det?
Svar på tråden min man frågade om han får binda mig...