• BasseKatt

TWINS födda Jan-Feb-Mar 2007 (tråd 12)

Hej alla som fött tvillingar i början av 2007 samt alla andra som vill landa i denna goa tråd! Välkomna!

Tidigare trådar med samma gäng:
    Tråd 1: www.familjeliv.se/Forum-11-222/m12268119.html
    Tråd 2: www.familjeliv.se/Forum-11-222/m15046511.html
    Tråd 3: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m18018307.html
    Tråd 4: www.familjeliv.se/Forum-11-236/m21405101.html
    Tråd 5: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m23964298.html
    Tråd 6: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m27097410.html
    Tråd 7: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m29894198.html
    Tråd 8: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m32909225.html
    Tråd 9: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m35403858.html
    Tråd 10: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m38417660.html
    Tråd 11: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m41499563.html

Vi träffas då och då - ibland många, ibland få!
    Info om kommande träffar finns i separata trådar...
    Sthlmsgängets återfinns här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m44119610.html

• Svar på tråden TWINS födda Jan-Feb-Mar 2007 (tråd 12)
  • Romanova

FIA - ta det lugnt, vila och gör ABSOLUT ingenting nu. Massa kram!

Lycklig mamma till älsklingarna Clara & Cassandra
  • beta

Anna i Hult - Åh, så glad jag blir att höra att jag är saknad! Jag har faktiskt inte varit inne här på evighetersevigheter, men längtat. Livet har varit mer än hysteriskt den här våren och jag har varit ruskigt nära den berömda väggen. All min tid har gått åt till att jobba och den lilla tiden över har jag försökt få hemmalivet att flyta på. Snart börjar mitt sommarlov och då ska jag minsann sova lite.

Jag har njutit av att skumma igenom trådarna tillbaka i tiden. Skönt att höra om fler energiska, envisa och viljestarka ungar! Här hemma skiftar ligisthuvudrollen från dag till dag, men båda T&T aspirerar på platsen. Jobbigast är nog deras rymmartendenser. Tack och lov accepterar de nu att hålla handen så jag har deras händer i järngrepp när vi är ute och går. Det tråkiga är att jag aldrig kan hålla Axel i handen när jag är själv med barnen. Han brukar iof sig hålla en syster i handen och vi ser lite söta ut när vi kommer 4 st i bredd.

keno - Usch, så läskigt att Anna försvann. En sån mardröm.

pico - Grattis till din examen duktiga du!!! Jag hoppas så att det löser sig med jobb för er.

Fia - Instämmer med Romanovas ord.

Dags att sova. Ses!

• FruHeo

Finaste fia! Grattis till ytterligare en flicka. Men vilken rysare, hoppas att du får komma hem, att du vilar, inte gör ett dyft mer än att äta godis och titta på film men framförallt att lilltjejen stannar där hon är ett tag till.
    Vi håller tummar och tår vi kan uppbringa här på öchötaslätten....

Basse: snygg mage!!! Vad stor han har blivit Emil.

Beta: Härligt att höra från dig. Det låter som du är mer än rätt välförtjänt av lite vila.

Här har det varit cirkus som vanligt. Tjejerna har varit sjuka, det har varit vikarier i köket på dagis=allergireaktioner. Sen, jag vet i sjutton vad det är, men vårblues skulle nog vara en bra förklaring. Allt känns så himla tungt.

• FiaEleonora

tack snälla gulle er för fina kommentarer här och i min blogg! fina fina vänner!!! Många kramar till er alla!!!

* Savannah o Leah, mina mirakelprinsessor *
  • FiaEleonora
    {#lang_emotions_heart} Tack underbara vänner för allt stöd de senaste månaderna! Denna vår har verkligen varit hemsk för vår familj... Foglossning och allt det förde med sig, min farmors bortgång, Stefans förlust av jobb och så nu detta... Men nu kan det ju bara bli bättre, eller hur! Så nu ska jag jaga bort det negativa och in med det positiva och bli gamla glada Fia igen! Jag är j uuppkollad och det är tryggt! Kommer hon nu så är hon en stor bebbe! Och farmor är äntligen med min farfar igen! {#lang_emotions_heart}
  • Pico

Största kramen till dig Fia!! Oj vad du får vara med om... Och en störtblödning med 2 mån kvar till bf är inte vad man vill vara med om! Skönt att lilltjejen mår bra därinne trots allt. Men nu är det du som tvärbromsar och GÖR INGENTING!! Sköt om dig nu!! Får du vara hemma eller måste du ligga inne?

Gräset är inte grönare på andra sidan, det är grönare där man vattnar!
  • FiaEleonora

Pcio-
    tack vännen! Jag vet faktiskt inte... Imorn kl 09.50 ska jag göra hjärt EKO sen ska jag tillbaka till avdelningen och får väl min dom på em någongång... Men håll tummarna för att jag får åka hem tills nästa blödning... Inte en grav. till inlagd....

• FruHeo

Fia: jag tänker på dig! Det är verkligen inte lite som händer i ert liv. Hoppas att du får vara hemma. Massa massa kramar!!!!

• FiaEleonora

heoo-
    Tack! Du och jag kan ju bilda "de drabbades klubb" eller liknande! *skratt*

basse-
    Tack för fina kommentaren i min blogg! Frågade faktiskt det där om järnvärdet idag och eftersom jag i vanliga fall har ett hb på 145 så sa de att det kunde vara det som spökade men att de inte visste...

Har nu blivit utskriven!!!!!! JIPPI!!!!!!!!!! Ska tillbaka om 2 veckor och planera förlossningen (ifall jag inte blöder innan, då blir jag inlagd igen) blir nog snitt då de inte trodde min moderkaka skulle flytta på sig... Får se vad de säger då.

Mår så förbannat illa igen och av de 6 kilo jag lyckats lägga på mig så har jag nu gått ner 1½ av dem på 2 veckor. Så nu har jag bara gått upp 4.5 kg vilket de tyckte var lite i underkant och läkaren sa att mn uppgift under dessa veckor skulle vara att småäta! *skratt* Jag gillar den läkaren!

• FiaEleonora

Har nu lagt in en ny magbild i galleriet under magbilder minifrikadellen ifall ngn vill se!

Svar på tråden TWINS födda Jan-Feb-Mar 2007 (tråd 12)