Inlägg från: Helena Gordon |Visa alla inlägg
  • Helena Gordon

NI förstör mitt barn!

Ord blind skrev 2009-05-21 23:15:36 följande:
    Mamman utan barn skrev 2009-05-21 23:09:45 följande: Eller tvärt om.....
    tvärtom?
  • Helena Gordon
    Ord blind skrev 2009-05-21 23:18:53 följande:
    Helena Gordon skrev 2009-05-21 23:16:46 följande: Kasta sten i glashus heter det.....
    Jaha det såg jag inte ens
  • Helena Gordon

Nä , kära vänner och ovänner. NI förstör min sömn och jobbet väntar tidigt. Varken jag, min dotter eller min son kommer att klä oss i glitter och paljetter i morgon , men Love and Peace till er alla som gör det!

Keep up the good work - med eller utan mitt deltagande!

Buonanotte

• Helena Gordon

Nu har jag varit ifrån tråden ett tag, den tycks inte ha utvecklats så mycket. Anser fortfarande att det INTE är konstigt att man klär sin dotter flickigt och sin son pojkigt. Vill min son klä sig flickigt när han är gammal nog att förstå saker och ting själv så får han det. Likaså med min dotter, men nu är det jag som bestämmer. Jag är ingen kass morsa för det. Jag uppfostrar mina barn bra och tillåter inte att de retar något annat barn  - what so ever!
    Är man dum nu för tiden om man inte klär sin grabb i "flickiga kläder"?

• Helena Gordon

Personligen så skulle inte jag vilja att män gick i klänning osv. Jag tycker om att vara "kvinnlig" och vill ha min man manlig. Skulle inte alls gilla att jag och min man gick ut tillsammans i liknande outfits. Jag VILL vara kvinnan!

• Helena Gordon
    Ablan skrev 2009-05-23 13:52:47 följande:
    Good for you. Det är det du vill. Men har man barn för att göra sig själv lycklig eller vill man att barnen ska få välja sin egen lycka? Bara för att jag gillar något så behöver det betyda att min son kommer att vilja göra samma sak eller tycka om samma sak.
    Doh!
  • Helena Gordon
    Airlee skrev 2009-05-23 13:53:25 följande:
    Helena Gordon skrev 2009-05-23 13:50:49 följande: Och dina personliga preferenser ska gälla resten av världen?
    Nej, det var därför jag skrev PERSONLIGA. En orsak till natt jag inte klär min son i klänning.
  • Helena Gordon
    Airlee skrev 2009-05-23 13:55:01 följande:
    Helena Gordon skrev 2009-05-23 13:50:49 följande: Intressant dessutom att bara för att du hellre ligger med en man som klär sig efter vad samhället klassar som "manligt" så bör alla andra män också klä sig så. Ligger du med alla män du träffar?
    Ja!
  • Helena Gordon
    Helena Gordon skrev 2009-05-23 13:53:26 följande:
    Doh!
    OM min son vill ha en klänning nu och jag säger nej, så tror inte jag att han bllir olycklig för det!
  • Helena Gordon
    Airlee skrev 2009-05-23 13:55:01 följande:
    Helena Gordon skrev 2009-05-23 13:50:49 följande: Intressant dessutom att bara för att du hellre ligger med en man som klär sig efter vad samhället klassar som "manligt" så bör alla andra män också klä sig så. Ligger du med alla män du träffar?
    Tyckte det där var ett ganska korkat utlägg.
Svar på tråden NI förstör mitt barn!