Inlägg från: Clarissa83 |Visa alla inlägg
  • Clarissa83

NI förstör mitt barn!

trogentjur skrev 2009-05-22 21:40:30 följande:
    Vilken tur att DINA åsikter är korrekta då. Förskräckliga? Tycker du det? Jag tycker DINA åsikter är helt förskräckliga, då förstår vi iallafall varandra.Men som sagt, jag förstår att det är ett problem för dig, det måste vara otroligt frustrerande för dig att det finns folk som har andra åsikter än du....
    Ja, hon är ju utbildad att tycka RÄTT. Måste vara ett slag under bältet.
  • Clarissa83
    Rebster skrev 2009-05-22 21:42:07 följande:
    hahaha du är rolig du! haha
    Gråta orkar jag inte göra! Vi måste skratta åt eleändet ibland.
  • Clarissa83
    trädis skrev 2009-05-22 21:47:34 följande:
    hahaha! ja numera skrattar jag bara jag ser din signatur i tråden du har tillfört en hel del roliga inlägg måste jag säga! roligt med folk som är bra på att uttrycka sig!
    Aaw tack du förgyllde just min kväll
  • Clarissa83

Maggis Nervis skrev 2009-05-22 21:53:19 följande:

Byt ut " Men jisses gunnar, du kan ju inte ha på dig en klänning" till "men jisses gunnar, du är ju neger, tvätta bort din hudfärg så du blir normal"
    ?
  • Clarissa83

Mamman utan barn skrev 2009-05-22 21:59:37 följande:

Nej, det låter som spontana reaktioner från barn med högst vanliga värderingar. Det låter även som en hysterisk mamma med alldeles för mycket tid att gnälla.
    Ja, som Ts själv sa så tog inte pojken åt sej av händelsen, det var HON som blev upprörd! Jag tror föräldrarna bråkar procentuellt mer om det än va barnen i själva verket tar skada. De vill ha sina barn i en glasbubbla, kan de inte bara få vara sej själva och bli starka i sej själva genom att vara det?!
  • Clarissa83
    lollisen skrev 2009-05-22 22:00:13 följande:
    Eller nej, jag kom på att jag inte orkar hålla till i en sådan här tråd... tar för mycket tid att sitta å titta på uppdateringarna...
    Dom har inte kommit så långt, läs en sida så är du med
  • Clarissa83

Mamman utan barn skrev 2009-05-22 22:04:37 följande:

Tydligen är det för mycket begärt. Då är det lättare att beskylla oss, patrasket, för att förstöra deras stackars barn.
    Akademiker har kanske glasbarn? Jag vet inte, men min dotter kommer ha kurage upp över öronen Tror det är den härdade livsstilen i en white trash trailer som gör det
  • Clarissa83
    Queen70 skrev 2009-05-22 22:04:18 följande:
    Vilken konstig och ologisk slutsats....
    Det är väl inte ologiskt att fostra sitt barn till starkt, självständigt och inte bry sej om elaka kommentarer?
  • Clarissa83
    Rebster skrev 2009-05-22 22:10:07 följande:
    Vad menar du med glasbarn?
    Sköra,som går sönder då nån petar på dom. Under min uppväxt har man då iaf blivit härdad av livet och inte stoppad i bomull.
  • Clarissa83

"åååh neej, min son fick en kommentar om sina glittriga skor, nu byter vi dagis!!"

Fan jag får sammandragningar så upprörd man blir.

Svar på tråden NI förstör mitt barn!