Inlägg från: Clarissa83 |Visa alla inlägg
  • Clarissa83

NI förstör mitt barn!

Rebster skrev 2009-05-22 22:13:05 följande:
    Varför skulle akademiker barn vara med sköra än andra barn? Kan vi inte lägga ned att nedvärdera oss själva också. Kalla inte dig själv för obildad.
    Nej det var inte det Jag gjorde
  • Clarissa83
    Danitrass skrev 2009-05-22 22:14:49 följande:
    Och det är ju just det jag vill - att han ska kunna vara sig själv! Inte tvingas välja mellan bara pojksaker för att slippa pikar och kommentarer.
    Jag tyckte han klarade det bra? Sa du inte det att han inte reagerade på det som sas? Idioter kommer det alltid finnas, men att låta sitt barn vara starkt i sej själv borde betyda mera. Han lär sej nog va han ska lyssna på och inte med din hjälp!
  • Clarissa83
    Danitrass skrev 2009-05-22 22:20:47 följande:
    Ja, visst klarade han det bra. NU är det inget problem.

Resten av ditt inlägg förstår jag inte poängen med. Har du missuppfattat hela tråden?
    Haha, det fråga du igår också.. Nej ja har inte misuppfattad hela tråden, även om vissa inlägg gått lite snabbt förbi för att hinna uppfattas. Det uppdateras lite snabbt emellanåt Jag tycker inte de var rätt det de sa om din sons skor.. Ja vet inte ens va jag debatterar för längre tydligen, är dessutom obstinat. Ska nog sträcka på benen nu och andas in lite regnvattensluft.
  • Clarissa83

Maggis Nervis skrev 2009-05-22 22:35:48 följande:

vilken jävla högutbildad sida? Ge fan i att placera in människor i fack hela tiden!
    Kommer inte ihåg va hon heter, orkar inte bläddra, men hon sa själv att hon var högutbildad och umgicks med såna.. Ganska lätt att tolka vad hon tyckte om oss som hade annorlunda åsikter.
  • Clarissa83
    Danitrass skrev 2009-05-22 22:39:57 följande:
    Nej inte känsligt alls, jag har flera utbildningar jag kommer leva bra på! Det var hennes sätt att säga det på som störde. För lika som hon antydde klassfördelningen i samhället, så är det inte konstigt om barn får uppfattningen att endel saker ska vara på ett visst sätt eller inte. Det var där det hakade upp sej.
  • Clarissa83
    Rebster skrev 2009-05-22 22:41:28 följande:
    Läs mitt tidigare inlägg till dig så får du en hyfsad förklaring vad jag tror att hon åsyftade.
    Okej, men vi var flera som tydde det annorlunda, inte konstigt det heller.
  • Clarissa83
    Danitrass skrev 2009-05-22 22:43:22 följande:
    Fast det har hon i och för sig rätt i.
    Jag eller akademikern? (sorry.....)
  • Clarissa83
    LadyWillow skrev 2009-05-22 22:46:34 följande:
    Kanske ni som är överkänsliga? Det var ju lite populärt att tycka att TS var det alldeles nyss...
    Om jag så hade bott i en trailer hade jag fortfarande stått för mina åsikter, överkänslig eller ej. Ja, det tycker jag ts gjort, överreagerat en aning, men hon vill ju ha en förändring också. Vi kan ju efterlysa en förändring gentemot klassskillnader också då. Ingen ser väl snett på en gatuliggare? OT så de skriker nu.
  • Clarissa83
    Rebster skrev 2009-05-22 22:48:17 följande:
    Ha ha, precis! Var det inte ni "patrask" som var uppfostrade att inte bry er om när andra sa dumma saker. Nu är det plötsligt ni som är glasbarn.
    nehedå, jag är då inget glasbarn, jag försökte förklara att hennes sätt att se på samhället lika bra kunnat spegla samma åsikter till barnen hennes,och det ville hon väl inte.
  • Clarissa83
    LadyWillow skrev 2009-05-22 22:52:36 följande:
    Starta gärna en sådan tråd, jag är verkligen emot klass-skillnader.
    Haha, nej tack. Jag börjar bli trådallergisk.
Svar på tråden NI förstör mitt barn!