• Anonym

    Tänder du på att se en naken man?

    Jag hade en diskussion med en kollega om sexuella skillnader mellan män och kvinnor. (Jag menar att sexualiteten är individuell som allt annat men ändå.)

    Han har läst en del psykologi och enligt honom finns det undersökningar som visar att kvinnor sällan blir upphetsade av att enbart SE en naken man. Han hävdar att de behöver andra stimuli som beröring eller känslomässiga band.
    Av samma anledning gillar kvinnor tydligen inte porr.

    Själv känner jag inte igen det alls. Jag kan t.o.m. tända på en fullt påklädd främmande man. Sen kanske jag inte agerar på det men visst blir jag ibland k*t av att se en riktig pudding. För mig räcker det med ett par snygga överarmar .
    Jag gillar porr också men det ville jag inte direkt prata om med kollegan. Det kändes för privat. Jag bad dessutom om nakenbilder av mitt ex när vi var tillsammans och fick en film där han tillfredsställde sig själv. Sjukt upphetsande för mig.

    Jag har ibland fantiserat om att ha ett album med mina älskare genom åren i vackra miljöer (på en säng med sidenlakan, i badet, på stranden) och det efter att det har tagit slut och jag insett att de var idioter . Puddingar var de trots allt.

    Jag tror att kvinnor kanske inte svarar helt ärligt på den här typen av frågor eftersom de har någon sorts fina flickan-komplex. Jag menar förstås inte att man måste tända på porr men många kvinnor är nog mer dirty att män kan föreställa sig.
    Jag vet inte om jag är ovanlig men det tror jag inte. Så av ren nyfikenhet - hur ser ni på det här?
    Jag kanske kan visa honom tråden om jag har rätt .

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 21:32
    Jag menar alltså en porrig bild av en för betraktaren het man, inte en naken karl rakt upp och ner i ett par tubsockor på fikarasten i lysrörsljus .
    Följdfråga: Tror ni att alla män tänder på en porrig snygg bild av en kvinna då?

  • Svar på tråden Tänder du på att se en naken man?
  • Anonym (l)

    Inte vem som helst, men min nuvarande kille kan jag bli kåt på när han är naken rakt upp och ned i vilket ljus som helst, slak eller med stånd. Rinner till ordentligt gör det dock först när jag sedan går fram och börjar ta på honom och då får han ju stånd, men sugen blir jag lätt av att bara se honom naken, räcker även med att bara ta av honom tröjan. Så honom hade jag nog kunnat tända på med bara en bild om jag hade haft någon, men det är ju kanske även för att jag älskar honom och vet att vi har väldigt bra sex. Jag har aldrig tittat på nakna män på stillbilder, men porr tycker jag om.

  • dukat

    Näe det kan jag inte påstå. (Så vida det inte är en kille jag är intresserad av. Jag måste ha en positiv relation till killen, och attraheras av annat t.ex hans inre.) Kan kanske hänga ihop med att jag ända sen jag var liten tjej ofta hamnat i situationer när man klär av sej typ omklädningsrum duschar bastu osv där det varit blandat killar o tjejer Då hinner man inte tända till bara för att vi är nakan int
    Men som sagt är det ngn jag gillar så gillar jag ju han ännu mer när han är naken o mest om han har praktstånd med för då är han ju tänd på mej med och det är ju det som ger ngt i längden

  • honkie
    Anonym skrev 2009-05-30 14:04:25 följande:
    :D Och gärna lagom mycket muskler á la Hugh Jackman... Mums!!
    haha! ja för han är ju ganska "lagom". fet koll på mannens anatomi?
  • Anonym (visst)

    Kan utan tvekan gå igång på en man bara av att titta på honom, han kan vara fullt påklädd! Men det ska ju vara rätt snubbe, någon jag känner mig attraherad av även som person. Den killen gör mig även våt bara av att sitta vid hans sida i soffan, haha =) Porr gillar jag också.

  • Anonym

    Jag tänder på min kille naken i bara tubsockor och lysrörsljus, på fikarasten om det skulle vara så.. Mest hans jättestora muskulösa vader och hans håriga bröst. Men det faller nog under känslomässiga band.

    Blir inte kåt av att se en bild av en vilt främmande människa. Men porrfilm är upphetsande! Men det är inte själva personen man tänder på då, utan innehållet i filmen.

  • Anonym (Funkar ej)
    Anonym skrev 2009-05-28 21:22:58 följande:

    Han har läst en del psykologi och enligt honom finns det undersökningar som visar att kvinnor sällan blir upphetsade av att enbart SE en naken man. Han hävdar att de behöver andra stimuli som beröring eller känslomässiga band.
    Av samma anledning gillar kvinnor tydligen inte porr.


    Så det fungerar ej för en man att strosa runt naken i hemmet 
  • Anonym (JP)

    Jag tänder absolut på att se nakna män. Både i verkligheten och på bild. Sen är frågan om det är bilden i sig som gör mig kåt eller fantasierna som skenar iväg lite om vad man vill göra med den där kroppen.

  • Freddie K

    Jag kan tända på att se en naken man, men oftast beror det på annat också. Om han är snäll och trevlig och genuint tycker om mig. Det är sexigt, tycker jag.


    Jag trodde jag kunde flyga, men jag hade fel.
  • Mannen från Stan

    Vilka härliga inlägg. Själv går jag naken på morgonen och jag har märkt att grannfrun kikar in genom fönstret OFTA. Önskar att fler vill kika.

  • Snuffan83

    Jadu alltså det räcker för mig när jag ligger i sängen före min sambo på kvällarna, han kommer in i rummet klär av sig allt och jag bara älskar se honom naken.. Han är så jävla fin, fina armar älskar hans breda rygg och dat ass?! Damn.. Ber han alltid ta av kalsongerna också.. Älskar se hans rumpa se hans fina kuk shit. Tänder på han nåt enormt bara av att titta på han. Så ja, det gör jag!

  • Anonym (Tugg)
    Anonym (visst) skrev 2009-06-01 20:30:55 följande:

    Kan utan tvekan gå igång på en man bara av att titta på honom, han kan vara fullt påklädd! Men det ska ju vara rätt snubbe, någon jag känner mig attraherad av även som person. Den killen gör mig även våt bara av att sitta vid hans sida i soffan, haha =) Porr gillar jag också.


    Jag vet åtminstone två kvinnor som jag träffade, som blev kåta, bara av att vi satt bredvid varandra i soffan.
    Men eftersom jag inte är tankeläsare, så hade jag ingen aning om det. Då dom inte visade något själva.
  • Bingen
    Anonym (JP) skrev 2021-03-29 09:58:26 följande:

    Jag tänder absolut på att se nakna män. Både i verkligheten och på bild. Sen är frågan om det är bilden i sig som gör mig kåt eller fantasierna som skenar iväg lite om vad man vill göra med den där kroppen.


    Älskar att låta fantasierna flöda
  • Anonym (Funkar ej)
    Ablan skrev 2009-05-30 14:41:59 följande:

    Alltså nej, jag kan nog bli mer facinerad av påklädda män än avklädda, hur skumt det nu än låter.


    Du tycker om hur män klär sig 
    Anonym (JP) skrev 2021-03-29 09:58:26 följande:

    Jag tänder absolut på att se nakna män. Både i verkligheten och på bild. Sen är frågan om det är bilden i sig som gör mig kåt eller fantasierna


    Tänker du annorlunda än andra tjejer 

  • Anonym (Bea)

    Nix inte på någon random snubbe.

    Däremot en som är "min" mmm

Svar på tråden Tänder du på att se en naken man?