• dillon

Vårmammor västerås 2007

Oj nu var det dags igen för en fortsättningstråd för oss och våra 2-åringar!!

• Svar på tråden Vårmammor västerås 2007
  • dillon

Lillskruttet: Hoppas du hittar ert jobb närmare hem! Det är drygt att pendla även om jag tycker jag kommit in i det bra. Men det kräver ju rätt mycket av resten av familjen....Just nu skulle jag vilja jobba halvtid i Västerås, det du! Är lite hemmakär just nu men det brukar gå över och jag blir jobbgalen igen! Så just nu stämmer jag in i blä till pendling-ropen men efter semestern hoppas jag det känns bättre igen.

Darling: Kramar om! Jobbigt men skönt ändå att minnas de lyckliga stunderna.

Solen: Jobba på Kommer och spanar in hur fint det blir....

Hallon: Du vet vad du ska göra..andas djupt ibland. Och jag hoppas du får en tillfällig svacka i arbetstempot snart så att du kan samla energi och kraft igen. Annars kommer dina första semesterveckor gå åt att varva ner....det har jag varit med om flera år på raken (men tänkte skippa det i år faktiskt) så jag vet hur lätt det är att bara köra på.

Nat: Gillade Oliver dansen?

Idag har vi blivit en till i familjen, en liten söt svart kaninn som Isabella döpt till Törnrosa
    Hoppsan hejsan, hoppas vi ses snart....låter som alla har fullt upp men en liiten träff kanske....

• Natalejjis

^funderar på att köra iväg barnen och Jens till Peter (Dillons man) över en natt så att vi kan träffas hos mig för lite vin och god mat....^

• Darling73

nat!!! jag oxå!!! lite körigt med tid nu i juni bara..det är ju midsommar nu i helgen som kommer, sen den efter är vi uppbokade..men helgen efter kan jag iaf....karln ska lägga golv åt min syster, men det ska väl inte ta hela dagen och kvällen tycker jag....
    kan du då?? och du masqito?

• Darling73

äh, den helg jag skrev om att träffas hemma hos dig nat kan inte jag längre...så glöm mig den lördagen om det blir nå...

vill nu passa på att önska er alla en härlig midsommar!!!!! på med regnkläderna så blir det nog bra...vi åker uppåt vi....ska första rädda våran båt som står på botten i siljan...fast vid bryggan iaf..men det regnade lite väl mycket....båten klarar sig ju, men motorn som vi köpte för massa pengar är ju förmodligen kaputt...så jäkla trist!!!!! men men så är det...ska försöka ha en skön helg iaf!!!!

kram på er alla!!!!

• Natalejjis
    Darling73 skrev 2009-06-18 09:16:22 följande:
    äh, den helg jag skrev om att träffas hemma hos dig nat kan inte jag längre...så glöm mig den lördagen om det blir nå... vill nu passa på att önska er alla en härlig midsommar!!!!! på med regnkläderna så blir det nog bra...vi åker uppåt vi....ska första rädda våran båt som står på botten i siljan...fast vid bryggan iaf..men det regnade lite väl mycket....båten klarar sig ju, men motorn som vi köpte för massa pengar är ju förmodligen kaputt...så jäkla trist!!!!! men men så är det...ska försöka ha en skön helg iaf!!!! kram på er alla!!!!
    Synd att du inte kan... Kanske kan ta den helgen lite senare??

Btw... Borde inte du ta hand om min son nu?!?!

Ha en toppen midsommar alla!

Puss
  • Darling73
    Natalejjis skrev 2009-06-18 10:29:51 följande:
    Synd att du inte kan... Kanske kan ta den helgen lite senare??Btw... Borde inte du ta hand om min son nu?!?! Ha en toppen midsommar alla! Puss
    he he he...de är ju så stora så de kan ta hand om sig själva... nä då...hade min lilla kvartsrast där jag vettu.....
  • Natalejjis

Darling - Menar du att du inte tar med Oliver på rasten?!

Hoppas att ni alla hade en härlig midsommar! Vore mysigt om vi inte kunde ses snart! Jag gör en lista ang träffen jag talade om. Så kan ni väl fylla i när ni kan?

Juli
    Fre 3 Nat
    Lör 4

Fre 10 Nat
    Lör 11 Nat

Fre 17
    Lör 18 Nat

Fre 24 Nat
    Lör 25 Nat

• Darling73

men tjooo på er brudar....vad händer i era små liv???!! tyst som i graven här...har ni gått o fått solsting hela högen tro???

själv har jag nedräkning till nästa fredag....för då är det sista arbetsdagen innan semestern!!!!!! 4 veckor av ledighet...oooh va jag längtar och vad jag behöver den!!!!!

vad ska ni göra under era semestrar då tro???

Svar på tråden Vårmammor västerås 2007