Vårmammor västerås 2007
Oj nu var det dags igen för en fortsättningstråd för oss och våra 2-åringar!!
Oj nu var det dags igen för en fortsättningstråd för oss och våra 2-åringar!!
lillskruttet: ja det gör du....har varit snäll..
länken finns i min pres.....
skriver från svärmor nu...vi glömde hela väskan med sängkläder och handdukar hemma..
klantigt värre!!!!
Får också tacka för en jätte trevlig halvdag med er
Synd missade kvällen för hade verkligen velat fortsätta hänga med och fira av dig ordentligt lillskruttet!!!
Men maken blev glad att jag inte bokade om och vi hade ändock väldigt trevligt i parken med danskväll, även om det var aaaaaaallldeles för lite folk där.
Kikade in fotona och ni såg ut att ha fortsatt skoj där efter jag lämnade er
Träningsvärk...ja jag har också det men vet inte om de var från arosfortet eller 5h dans eller både och ![]()
^undrar om någon av er kan påminna mig om känslan som infann sig i söndags till nästa gång vi ska partaja... så att jag vet att jag INTE ska dricka så mycket.... haha^
God morgon tjejer!
Återhämtat er efter helgen?
Jag vaknade i morse med kramp i båda vaderna samtidigt. Kan bero på vätskebrist efter helgen, samt att jag fortfarande har träningsvärk efter Arofortet!
Är på jobbet just nu, men det är rätt ok ändå. Blir så glad när jag tänker på hur underbara vänner jag har som ordnade en helt fantastisk möhippa åt mig. Puss på er allihopa!
Nu ska jag återgå....
KRAM!
Jag kom in på socionomprogrammet i höst!! ^massor med glad^
Nat: HURRRRRRRA!! VAD GLAD JAG BLIR-GRATTIS I MASSOR!
Och hä'r mår jag bara bra efter helgen men fick mer smak-ska vi inte gå ut och dricka vin och dansa snart, blev sugen i lördags....Och nej jag ska inte påminna hur man mår dagen efter för det är ju så roligt att bli lite glad i hatten!!!!
Jobba på Anna, snart blir du med ledig! Och sen får du se vad som händer i höst, kanske går att förhandla till dig fler dagar hemma igen....?
Vi har filmkväll idag. Först barnfilm med popcorn, nu har de krypit i säng och vi ska se The Reader och dricka rödvin, härligt med semester!
Kram
Nat: GRATTIS!!!!
Vad härligt!!
dillon: Jag jobbar på.
Går rätt bra när man får sitta hemma och jobba.
Dagarna känns mycket kortare, nästan lite halvt semester. Allt är ju relativt.
Till hösten kommer man att göra om en del på jobbet och det innebär sämre arbetstider för mig, samt ingen som helst möjlighet att jobba hemifrån.
Så det är riktigt depp depp, dock orkar jag inte riktigt tänka på det nu. Fortsätter att leta jobb i trakterna runt om V-ås och hoppas att något riktigt bra dyker upp...
Låter jättetrevligt att ses snart igen. Var så fantastiskt roligt i lördags!!
Inte haft så kul på länge länge! Vi får väl se om och när vi kan tajma att ses. Misstänker att det kan bli svårt för min del innan bröllopet, av förklarliga skäl. ![]()
Nat: GRATTIS i massor !!!!
Gud vad roligt! Du ser, nu kan ju allt bara bli bättre
*kramar*
Dillon och alla andra: Jaaaaaa, jag vill jätte gärna ut å dansa de lurviga! Imorgon?
Näe, kanske ska vara snäll mot gubben min och vara hemma när vi ändå firar 8år imorgon. Fast fira på riktigt gör vi nästa helg då mina föräldrar sticker iväg med våra goa barn på semester över helgen. Då ska vi umgås en hel helg som i "ungdomens dar". Gissar på att vi lär sova bort halva helgen, men ändå ![]()
Nat: Åh, vad GLAD jag blir för din skull! Jihooo! Jätteroligt vännen! Vad spännande!
Möhippetjejer: Vilken fantastisk dag vi hade i helgen hörni! Och absolut, det gav mersmak, jag följer med ut och dansar! :) Är det någon afterwork i sommar tro? Kunde ju vara kul. Varannan vatten! Hehe...
Lillskruttet: Håller tummarna för att något bra jobb skall dyka upp lite närmre hemma. Man vet aldrig när möjligheterna kommer. Men nu ska du koncentrera dig på förberedelserna
Kram!
Tack tjejer för alla glada ord!
Det känns så spännande!
Du får gärna lära mig allt jag behöver veta Pia, du som är mitt upp i allt!