Vårmammor västerås 2007
Oj nu var det dags igen för en fortsättningstråd för oss och våra 2-åringar!!
Oj nu var det dags igen för en fortsättningstråd för oss och våra 2-åringar!!
Tack för alla era Grattis!
Ja, en riktig nappsugare har även jag här hemma. Mer nu än för ett halvår sedan så egentligen skulle vi nog plockat bprt nappen då. Nu går det absolut inte men vi förösker begränsa napptuttandet till sovning och bilåkning... Ibland fungerar det och ibland inte...
Vad skönt för er med blöjfria barn, tänk att de är så stora nu! Har försökt att vänja emil av med blöjan nu under semestern och när det är varmt och han kan springa naken. Men jag tror inte han är riktigt redo ännu. Vissa dagar kissar han på potta eller toaletten och säger till men andra dagar vill han inte alls. Däremot är han torr nattetid och säger alltid till på morgonen att han vill kissa.
Hallåj!!
Någon partysugen brud här inne?? Ut ikväll på stan för ett eller flera glas vin?? Josefin o jag pratade lite löst om detta igår när vi tränade...Så vad säger ni tjejer. Dansa lite, kom igen nu...!!
Messa om ni känner ett litet uns av sug, nu ska jag ner på stan och handla födelsedagspresent till Peter och köpa höstjacka till Samuel (usch jag vet-det är ju sommar)!
Kram
Lillskruttet: Härligt!! Njut! Vi drar nog ner en sväng på stan...om du ändrar dig menar jag, hehe! Men vi kanske kan få till en annan kväll med, behöver ju inte vara en helg...Ge förslag!!
kram
Meeeen.. Jag hade velat haka på!! Jens är bortrest dock...
Så det blir inget vin för mig inte...
nu är "mediakåta" jag i farten igen.....
har en son med i VLT idag....igen...kunde inte låta bli att skicka in den...
hoppas ni alla har det bra så här i svenska sommaren...försöker njuta så mycket jag bara kan..börjar ju jobba på måndag igen...men sen är det nedräkning till Malta i oktober....
lillskruttet: har ni kvar eran resevagn som ni hade till T i Italien?? om ni har, finns det någon som helst möjlighet för oss att få låna den till joel när vi åker till malta sen???
eller är det nån annan som har en resevagn, typ paraply med suflett och fullt liggläge?????? ja, som vi får låna...
så har man "överlevt" första arbetsdagen efter ledigheten...vi var 3 vuxna och 4 barn!!!! jobbigt!!?? nääää......ganska lugn start med andra ord...
kommer ha som mest 5 barn i veckan...och på fredag är jag ledig, vi gav varann en varsin dag komp helt enkelt...
Hemma igen efter nästan 1 vecka i tält-vi lever haha! Det har varit mysigt men liiite dåligt väder tyvärr. Isabella badade iallafall varje dag. Så ni har vi sett rätt mycket av dalarna och siljan. Nu har vi en hemma-vecka kvar innan semestern är slut...buhu!
Hoppas er flytt gått bra Nat, vi hann inte riktigt hem för att hjälpa till (och jag lovar det var ej uträknat...).
Darling: Jobb igen, låter som mjukstart iallafall! Och du har ju resan att se fram emot (vi har tyvätt ingen vagn). Något nytt om ditt jobb? Ska kika in VLT och din kille senare
Vad gör ni andra då? När hösten närmar sig så ska vi planera in fler vinkvällar, vi hade trevligt senast och vill gärna ha med er andra nästa gång...
Kram
Är också hemkommen nu (ja, eller igår kväll snarare) från en underbar vecka i Åländska skärgården. Nu är det bara slutspurten i planerandet innan bröllopet som går av stapeln på LÖRDAG!! My God!!!! Fattar inte att det bara är dagar kvar nu.....
*nervös*
Darling:Tyvärr lade vi ut sulkyn på Blocket i våras och sålde den för 500:-. Köpte istället en Brio Sitty, begagnad, för samma summa. Så det är den ena vi har. Ni får väldigt gäran låna den om ni vill, men det är inte fullt liggläge på den. Tyvärr är det rakt sittläge, eller lite lutat sittläge...ingen bra sovvagn tyvärr.
Trist med jobb igen....Känns skönt att det är 3 veckor kvar till jobb. Allra helst som jag har lätt ångest över hösten. Söker jobb, skickade in 2 ansökningar idag. Ett till ett ssk-jobb i Enköping (dag/kväll/helg), samt ett HELT annat jobb i V-ås 8-17 må-fre. Vi får väl se om man får napp någonstans.
Nu ska jag gå och sussa i min sköna säng. Har längtat efter den när vi varit borta.
Natti natt!!