• Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8
  • Ville Mor

På sidan innan var det ju någon som tipsade om att man kunde klistra in kupongen i Word och ändra datumet själv...

Ville 071203 * Bebis 090916
  • themajan

Har tyvärr inte Word, bara Works o där fungerade det inte....

• 2 små prinsessor

Ville Mor skrev 2009-06-07 21:54:06 följande:

På sidan innan var det ju någon som tipsade om att man kunde klistra in kupongen i Word och ändra datumet själv...
    fast det låter väl lite väl... Hur vet man ens att det datumet man ändrar till finns på kupongen "i verkligheten"?
  • Finesse

Jag tycker att alla borde sluta att ändra och hålla på.. det är ju faktiskt bedrägeri.. och sen får ni tycka vad ni vill.. men jag tycker det.. tänk om lindex kommer på er? tänk om dom sitter å läser denna tråd? och tänk om dom slutar med att ge ut kuponger och rabatter?

• Lilaa
    Finesse skrev 2009-06-08 08:26:52 följande:
    Jag tycker att alla borde sluta att ändra och hålla på.. det är ju faktiskt bedrägeri.. och sen får ni tycka vad ni vill.. men jag tycker det.. tänk om lindex kommer på er? tänk om dom sitter å läser denna tråd? och tänk om dom slutar med att ge ut kuponger och rabatter?
    håller med. Men den 25 % kupongen jag skrev ut var giltig till den 15:e

Det kommer nog snart nya kuponger
  • 2 små prinsessor
    Finesse skrev 2009-06-08 08:26:52 följande:
    håller med. lindex är ju generösa med sina rabatter.
  • Ville Mor
    2 små prinsessor skrev 2009-06-08 08:21:01 följande:
    Ville Mor skrev 2009-06-07 21:54:06 följande: fast det låter väl lite väl... Hur vet man ens att det datumet man ändrar till finns på kupongen "i verkligheten"?
    Jag flyttade bara fram tipset eftersom att det tjatas konstant om denna kupong. Själv har jag ingen skrivare och har inte ens använt den...
    Ville 071203 * Bebis 090916
  • Tina83

vet nån om det finns en rabattkod till HM förutom 1825 och 1304?

• Xenedra

Jag skulle bara vilja rekomedera att inte förfalska kupongerna. Man kan faktiskt åka dit på det och då är det faktiskt förfalskning... Personalen vet vilka kuponger som finns ute och vilka datum som gäller. Kommer de på er är det så att all sorts förfalskning är straffbart. Då kanske det är bättre att vänta på nästa kupong?!?

• Snorky

2 små prinsessor skrev 2009-06-08 08:21:01 följande:

Ville Mor skrev 2009-06-07 21:54:06 följande: fast det låter väl lite väl... Hur vet man ens att det datumet man ändrar till finns på kupongen "i verkligheten"?
    Men för varje dag man uppdaterade sidan så hoppade den ju fram ett datum och eftersom kupongen slutade fungera förra veckan och de var giltiga i 14 dagar, så är det ju än så länge lugnt. Men, jag hade inte heller gjort det... nån gräns har mitt samvete... man kan inte vara för snål.
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8