• Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8
  • Ruso

Första frågan i nya tråden

Är den någon som vet affärer som har kvar den svarta t-shirten med apor och cerisa kantband på rea? Här har den inte ens funnits på rea...och jag vill så gärna ha en i storlek 110 och/eller en i 122...

• Ellien
    Ruso skrev 2009-06-01 18:05:48 följande:
    Första frågan i nya tråden Är den någon som vet affärer som har kvar den svarta t-shirten med apor och cerisa kantband på rea? Här har den inte ens funnits på rea...och jag vill så gärna ha en i storlek 110 och/eller en i 122...
    På "mitt" Lindex är den inte på rea. Finns på ordinarie sortimentet fortfarande.
  • Moonis

Nu äntligen har presentkortet på vinsten kommit *GLAD*
    Men vill invänta lite mer rea eller halva reapriset kanske{#lang_emotions_dreamer}

Fick förresten sms från Kappahl att det är halva reapriset där nu. Vill dit!!

• sarismaris
    Första frågan i nya tråden Är den någon som vet affärer som har kvar den svarta t-shirten med apor och cerisa kantband på rea? Här har den inte ens funnits på rea...och jag vill så gärna ha en i storlek 110 och/eller en i 122...
    Jag köpte "mina" i Karlstad. Där fanns de på rea i båda butikerna. Fast det var för ett par veckor sen, så jag vet inte om de finns kvar..
    Towa 051125 & Ella 080413
  • maggan75
    Jag såg den på rea på mitt lindex kollade dock inga storlekar men jag ska ev förbi i morgon så jag kan kolla om du vill
  • Finesse
    Moonis skrev 2009-06-01 19:11:20 följande:
    Nu äntligen har presentkortet på vinsten kommit *GLAD* Men vill invänta lite mer rea eller halva reapriset kanske Fick förresten sms från Kappahl att det är halva reapriset där nu. Vill dit!!
    Jag fick oxå det sms:et.. jag gillar kappahls kläder mer nu när hon är större.. finns typ ingenting på lindex som jag gillar i 86 å uppåt.. men jag går å suktar bebiskläder så fort jag är in dit.. men det är ju ingen mening att köpa dom då dom är försmå
  • Lejån

Skumt, skulle citera Ruso men det gick inte...

Iaf, aptröjan har jag sett både i Täby och Solna men det var iofs ett tag sedan så de är säkert slut.

Jag har shoppat på halva reapriset idag jag. Har tittat på jackor till tjejen tidigare men inte riktigt känt att det varit säsong men nu blev det verkligen det. Blev både fuskskinnjackan och en jeansjacka. Perfekt! Sedan blev det ju en del annat smått också. Svårt att låta bli när det blir 7.50 för ett par strumpbyxor tex!

längtar efter sommar & sol
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8