• Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8
  • Hallontårta

Här har Lindex t3b2 på reakläderna! Så orättvist!

Snorky skrev 2009-06-04 17:27:50 följande:
    jag har också shoppat hm-rea på nätet idag, sen var jag ner på stan och spanade också och i princip allt jag köpte är det ord. pris i butik Lindex hade halva reapriset här idag också... det är marknadsafton så då har stan öppet till 22 och alla butiker har massa erbjudanden. Men det var totalt urplockat på barnsidan och bland vuxenkläderna orkade jag inte ens kolla... har dessutom köpt så mycket åt mig själv på sistone
  • Blåklockan79
    Hallontårta skrev 2009-06-04 18:35:08 följande:
    Här har Lindex t3b2 på reakläderna! Så orättvist!
    Här är det inte alls rea reakläderna, ännumera orättvist!!!

Satt här och läste idag, gick till Lindex och hittade lite jag ville ha till tjejen på rea så var det inge rea på reapriset så då fick det vara, ingen rabattkupong hade jag heller...
  • Snorky
    Blåklockan79 skrev 2009-06-04 19:33:40 följande:
    Här är det inte alls rea reakläderna, ännumera orättvist!!! Satt här och läste idag, gick till Lindex och hittade lite jag ville ha till tjejen på rea så var det inge rea på reapriset så då fick det vara, ingen rabattkupong hade jag heller...
    men på lindex o kappahl känner jag verkligen så är det bara vanlig rea är det ingen idé att köpa för då är det ju samma som ord. pris med rabattkupong och då hade man ju kunnat köpt den redan från början Nä, halva reapriset ska det vara annars får det vara!
  • Mollie
    sarismaris skrev 2009-06-03 23:01:26 följande:
    Såg nånstans här på fl att nån skrivit att den skulle börja den 11 juni!
    Aha, så Pops rea är så snart i alla fall... Typ om en vecka ju! Va in och spanade lite idag och jag har satt undan lite pengar för att handla ytterkläder, hoppas att det finns storlekar. Blir ju till att köa då rean öppnar känner jag! Puh!
    ~var dig själv, det finns redan så många andra~
  • jannah

Någon från Jönköpingstrakten som vet om det är halva rea-priset på Lindex nere på stan och på A6?

¤ Othilia 080524 ¤
  • jannah

Förresten... Ett litet tips till er som har en 25%-kupong (från nyhetsbrevet) som har för gammalt datum. Markera och kopiera allt i pdf-filen och lägg in i ett Word-dokument. Där kan man sen ändra datumet väldigt smidigt... :) Lite fusk, jag vet. Men vad gör man inte för att få lite extra rabatt? ;)

¤ Othilia 080524 ¤
  • sarismaris

Det funkar alltså inte att skriva ut 25%-kupongen längre?? Eller är det bara den länken som finns på en av sidorna här som inte funkar att få längre än till 2 april..?

Towa 051125 & Ella 080413
  • Magda78

labrador älskare: vilken jättefin badrock i bt. Den gillade jag verkligen!

• Pink Muffin
    sarismaris skrev 2009-06-05 06:23:50 följande:
    Det funkar alltså inte att skriva ut 25%-kupongen längre?? Eller är det bara den länken som finns på en av sidorna här som inte funkar att få längre än till 2 april..?
    Jag har mailet kvar och det går inte längre att uppdatera!
    ♥♥♥ Signe 050204 ♥♥♥ Alfred 061108 ♥♥♥ Valter 080621 ♥♥♥
  • Lilaa

På min kupong som jag skrev ut står det att den går ut den 15:e

Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8