• Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8
  • Pink Muffin
    Lilaa skrev 2009-09-01 11:06:31 följande:
    börjar längta efter lite rabatter nu det är såååååå mycket jag sett som jag vill köpa på lindex nu. Vad tror ni det blir för rabatter nästa gång?
    Känner igen det där! Var ner på mitt Lindex idag och hade inte is i magen nog att inte köpa nya velourbyxorna så det blev marinblå till pojkarna och lila/rosa till S. Kärade ner mig i dom nya pojkjeansen med hängslen

http://www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx?id=3993155

och hade redan sedan tidigare span på en mössa med öronlappar i fuskpäls till S... Tänkte låta bli och köpa det tills ny kupong anlänt, men då får man ju ist hålla sig framme om man ska ha nåt...!

Vi hoppas på 25 % på ett helt köp vá??
    ♥♥♥ Signe 050204 ♥♥♥ Alfred 061108 ♥♥♥ Valter 080621 ♥♥♥
  • Love Isac
    Buttelina skrev 2009-09-01 11:48:05 följande:
    haha va tråkig han är tackar
    Skittradig!!haha...jag hade önskat att han ville!!Får väl ta och beställa en liten lillasyster när det blir dax för en bebis till så jag kan få stilla det där "rosa behovet"hahaha...
  • solstraalen

Jag har köpt ljusrosa mjukisbyxor på lindex tror jag de var åt min grabb som är 2år

Fast han har inte använt dom än :D

Stark cerise har ja inga svårigheter med, men de ljusrosa, känns liiiite.

Vet inte riktigt vad jag ska ha för tröja till :)

• Anna i Skåne
    andypandyy skrev 2009-09-01 00:04:56 följande:
    Någon som har testat fix vinteroverall? Är den bra? Har hört att de ska vara ganska stora i storlek o att den minsta storleken är 86. Min flicka är ca 75 cm nu, tror ni att den skulle funka för henne eller bli för stor? Var inne på lindex för att testa idag men de hade ingen 86a alls...
    Min tjej är oxå 75 cm. Jag köpte 80i bamseoverallen till henne och den är lagom för stor....
  • fritzie76

Min flicka som är 83-84 cm ska ha FIX-overallen i stl 86.

• Buttelina
    Love Isac skrev 2009-09-01 13:45:07 följande:
    Skittradig!!haha...jag hade önskat att han ville!!Får väl ta och beställa en liten lillasyster när det blir dax för en bebis till så jag kan få stilla det där "rosa behovet"hahaha...
    haha jaa du får beställa en lilla syster
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Malinmamman

en liten OT... någon som provat HM:s overaller?

• 79Anna

Någon som sett jeans hängselbyxorna till tjejer?

De fanns i web shopen för ett tag sen men kan inte hitta dem nu och såg de inte på lindex i Gävle

Nån som sett dem i er butik?

• Pink Muffin
    79Anna skrev 2009-09-01 19:08:58 följande:
    Någon som sett jeans hängselbyxorna till tjejer? De fanns i web shopen för ett tag sen men kan inte hitta dem nu och såg de inte på lindex i GävleNån som sett dem i er butik?
    Dom fanns i Gävle i torsdags iaf! Hängde längst in i hörnet på flick!
    ♥♥♥ Signe 050204 ♥♥♥ Alfred 061108 ♥♥♥ Valter 080621 ♥♥♥
  • zasata
    Pinkie skrev 2009-09-01 13:40:37 följande:
    Känner igen det där! Var ner på mitt Lindex idag och hade inte is i magen nog att inte köpa nya velourbyxorna så det blev marinblå till pojkarna och lila/rosa till S. Kärade ner mig i dom nya pojkjeansen med hängslen www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx?id=3... och hade redan sedan tidigare span på en mössa med öronlappar i fuskpäls till S... Tänkte låta bli och köpa det tills ny kupong anlänt, men då får man ju ist hålla sig framme om man ska ha nåt...! Vi hoppas på 25 % på ett helt köp vá??
    vilken stl finns dom i såå snygga
  • lillronya
    solstraalen skrev 2009-09-01 20:43:37 följande:
    Måste man ha väldigt smal tjej för att kunna ha hängselbyxorna? Dom ser såååå smala ut?
    De här?
    090729
    Japp de är ganska smala. Och små öht. A är 90 cm lång och det är 98 i brallsen.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • solstraalen

lillronya: Japps, menar dom

Men såååå små trodde jag inte. Vad tar man för strl till en på typ 103cm då? 116??

• maggan75
    solstraalen skrev 2009-09-01 20:43:37 följande:
    Måste man ha väldigt smal tjej för att kunna ha hängselbyxorna? Dom ser såååå smala ut?
    Jag håller med lillronya de är små jag köpte 104 till min tös och de är väldigt smala i modellen men sååååå fina
  • lillronya
    solstraalen skrev 2009-09-01 20:50:14 följande:
    lillronya: Japps, menar dom Men såååå små trodde jag inte. Vad tar man för strl till en på typ 103cm då? 116??
    Hmm svårt. Vad brukar hon ha för stl? Ja 110 eller 116 får det nog bli.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • maggan75
    solstraalen skrev 2009-09-01 20:50:14 följande:
    lillronya: Japps, menar dom Men såååå små trodde jag inte. Vad tar man för strl till en på typ 103cm då? 116??
    Jag tror du kan ta det  , jag hade nog kunnat köpa 110 till min tös som är ca 98
  • Skytten75

Bamseoverallen till tjejer är den väldig stor? Jag har en tjej som har stl 92 och hon fick prova en 98 och den är jättestor. Men det är inte overalltid än. Vet inte om jag ska köpa 98 eller 92. Den satt bra på benen men på överkroppen var den jättestor likaså i ärmarna.

Isabelle 060821 och Nellie 080722
  • star67

92 är bra till min dotter hon har stl 86 vanliga kläder, nej behöver inte att vara väldigt smal.

• Snorky
    Love Isac skrev 2009-09-01 13:45:07 följande:
    haha... jag har redan beställt en dotter nästa gång av min gubbe! Undra om han kan lova det?
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221, shoppingdagbok: snorkysshopping.bilddagboken.se
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8