• Snorky

För alla oss som gillar LINDEX - del 8

Lilaa skrev 2009-06-08 16:33:12 följande:
    den kupongen längtar jag efter och det är väl lagom att den kommer till skattepengarna? När kommer egentligen skattepengarna?
    skattepengarna kommer på torsdag eller fredag
  • Snorky

kollade mitt skattekonto och mina pengar gick därifrån i lördags... då borde jag ju ha de imorrn, eller senast på torsdag då!

• Snorky
    sarismaris skrev 2009-06-09 10:17:22 följande:
    Jag kollade också mitt skattekonto men fattade inte riktigt.. Det stod summan jag ska få tillbaka på datumet 090606. Det va i lördags... Men det framgick inte när de kommer in på mitt konto.. Har kollat banken också och man kan inte se att pengarna är bokförda där än iaf.. NÄR kommer de då tro??
    då har de betalats ut från ditt skattekonto i lördags, eller igår kan man väl säga eftersom transaktionerna sker på vardagar... o det ska ju ta max 3 dagar, så senast torsdag tycker jag de borde finnas på kontot...
  • Snorky
    sarismaris skrev 2009-06-09 10:18:27 följande:
    Jag tänkte åka på rea på Po.P på torsdag så det vore ju kul om pengarna kommit då!
    jag också Vore trevligt med extra mycket pengar då ju... fast o andra sidan hittar jag väl ändå inte jätttemycket.
  • Snorky
    sarismaris skrev 2009-06-09 11:13:02 följande:
    Nä får se hur mycke det blir för mej. Jag är för snål för att handla på Po.P annars, och kommer troligtvis tycka att det är liite för dyrt även fast det är rea.. Men jag har presentkort på drygt 300 också, så något lär det ju bli iaf! Och om skattepengarna kommit så kanske jag slår på stort och handlar utöver det! Brukar de rea ut fleecejackorna med windstopper? Å hur mycket brukar priset i så fall vara nedsatt? Såna skulle jag kunna tänka mej till tjejerna..
    jo, de brukar reas, men jag vet inte om de kommer nu på första rean, det får vi se. Det är ca 30% på allt de rear nu, sen sänker de mer om ca 2 veckor och börjar rea mer på 30%. Så allt kommer inte på en gång.
  • Snorky
    anette 81 skrev 2009-06-09 10:57:03 följande:
    Det är överbelastat nu på skatteverkets hemsida
    det är bara att du uppdaterar direkt så kommer du till slut in. För mig var det överbelastat, sen provade jag en minut senare o då kom jag in.
  • Snorky

hm börjar också på torsdag... här i stan har de förrea för medlemmar 9-10, så det blir perfekt att gå på den innan pop-rean! Får väl se om man hittar nåt dock

• Snorky
    passau skrev 2009-06-09 14:36:11 följande:
    för rea? hur då? har alla det? är det idé att dra med barnen till HM idag?
    är väl ingen idé att åka till hm idag om du ska kolla rean som inte börjar förns på torsdag.
    Jag fick sms om att rean börjar den 11:e på hm, att club-medlemmar har förtur mellan 9-10 på stan i Örebro. Men det ser säkert olika ut i olika städer eftersom de var noga med att skriva vart just vart de hade förtur.
  • Snorky
    Trolletmilla skrev 2009-06-09 15:39:59 följande:
    Jehaaaaa Skattepengarna finns redan på mitt konto fick dom idag så kolla era oxå kanske har ni oxå fått idag . Passar perfa då jag ska till Gekås på torsdag heeee
    jihooo... jag har också fått mina pengar!
    Men jag har inte samvete att shoppa upp alla...
  • Snorky

tomatfläckar= lägg i solen så brukar de blekas bort rätt snabbt

Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8