-
När vi hade Kanal 5 (jag antar att det fortfarande går där) så kunde jag fastna både framför "The Bachelor" och "The Bachelorette", speciellt när det började närma sig slutet.S vali s skrev 2009-06-17 20:34:22 följande:Eftersom jag inte har något annat för mig så spanar jag på "The Bachelorette" Vad ska man säga Varför byter jag inte helt enkelt kanal -
Jag vill också se "Leila bakar" fast vi har inte den kanalenS vali s skrev 2009-06-17 20:41:18 följande:Jag bytte kanal - till Leila bakar Häromdagen såg jag en snutt av ett program där en kille tillsammans med sin mamma skulle hitta "rätt tjej"
Mats tittar på "Family Guy". Han inbillar sig i alla fall att han gör det. I själva verket sover han
-
Själv är jag trött och HUNGRIG! Idag är en sån dag då det inte spelar någon roll alls hur mycket jag äter. Magen är tom så att den skramlar hela tiden

-
Gustav somnade nog till slut
.
-
Heisan: Jag kan inte annat än instämma
Hon är verkligen jättesöt!
-
Nu ska jag gå och lägga mig. God natt!
-
God morgon!
Jag har sovit skitdåligt i natt
. Jag vaknade för femtielfte gången och tittade på klockan och då visade den 0.00. För mig verkade det helt otroligt att det bara var midnatt så jag satte på radion - och visst var det midnatt. Sedan fortsatte natten på samma sätt. Visst har jag sovit större delen av natten men alla dessa uppvaknanden är jobbiga.
Gustav kom in till oss vid fyratiden och somnade om mellan oss. Han gick samtidigt som jag strax före klockan sex. Han har druckit sin välling och jag har ätit två ostsmörgåsar fast det fattar inte min mage. Den kurrar och mullrar som vore den alldeles tom
-
Ingen hästbebbe än, med andra ord.Heisan skrev 2009-06-18 06:29:55 följande:God morgon, här har jag varit i stallet o släppt ut Jetta, rastat hundarna i skogen o satt igång tvätt/tork/diskmaskinen.. Kazeer-jobbigt at inte få sova ordentligt, o det där med att vara konstant hungrig-det var jag med Morgan.. Min stora last var stora Rallarhallvor med en halv cm milda på....
Jag kommer inte ihåg att jag var hungrig på det här sättet med Gustav. Jag måste komma på något vettigt och mättande att stoppa i mig. Just nu blir det mest smörgåsar. Jag är konstant sugen på syrligt godis men lyckas ofast låta bli att köpa sånt. -
Nu ska jag göra mig i ordning för sista dagen på jobbet - arbetslagsutveckling med Piff & Puff mellan 8.30 och 16.30.
-
Åh, Moddan, så sorgligt! Så fint att ni nästan alla var samlade runt omkring honom. En jättekram till dig!modestyonly skrev 2009-06-18 10:32:56 följande:Hej på er!Igår strax före fyra dog min pappa med mamma, alla sina barn och nästan alla barnbarn omkring sig! Nu när det blev oundvikligt är jag glad och tacksam över att vi alla fick tid att samlas och följa pappa hans sista timmar!Jag kommer sakna honom oändligt, det blir tomt utan honom!Jag kommer tillbringa större delen av semestern med mamma, hon behöver mycket stöd nu, när hon blir ensam!!