Kärringmaffian del 13
Jag har ganska nyss kommit hem från jobbet efter en givande dag med Piff & Puff. Nycklarna är inlämnade och nu är det sommarlov!
Jag har ganska nyss kommit hem från jobbet efter en givande dag med Piff & Puff. Nycklarna är inlämnade och nu är det sommarlov!
I morse var det mulet och regnigt. Nu skiner solen och det är nästan varmt.
God väldigt tidig morgon!
Nackdelen med att gå och lägga sig tidigt är att man vaknar tidigt. Och inget roligt är det på TV.
Regnar det hos dig, Svalis? Vad trist! Här skiner solen mellan molnen. Mats håller på att städa. Jag borde ta mig upp ur soffan och försöka komma igång med dagen.
I samma ögonblick som mina föräldrar steg in genom dörren strax efter tolv, började det regna. Nu har det åskat och hällregnat i en dryg timme. Stella ligger inne på toaletten och är i upplösningstillstånd.
Vi har ätit lunch. Gustav vägrade dricka sin äppeljuice ur något annat än ett snapsglas
Jag ligger i soffan och vilar. Mitt huvud håller på att explodera.
Min huvudvärk har så smått börjat ge med sig. Åskan har dragit vidare och nu skiner solen igen. Jag har bakat vad jag kallar för en bärcocoskaka, som står sin andra vända i ugnen (recept kommer att finnas i min mat- och bakblogg här på FL). Ser fram emot att smaka på den senare - mums!