• Cotton Candy

högklackade skor - hjälp mig!!!

Idag har jag köpt ett par högklackade svart stilettskor på DinSko. Jätte fine och sexiga

Jag är van att gå i högklackade skor men inte like höga som dom här (10cm). Foten får en lite konstig position i skon tycker jag... jag är ju van att undersiden på foten ligger emot sulan men med dessa skor blir det som ett mellanrum ml skon och min fot. Jag vet inte om det alltid är så på så högklackade skor eller om det ser knäppt ut.... testade ett par andra med lägre klack och där passade foten liksom bättre i skon...

Någon som ofta går i högklackade skor som kan berätta för mig om det alltid är så eller om det är ett tecken på att skon inte passar?? Testade en storlek större med de blev alldeles för stora då.

• Svar på tråden högklackade skor - hjälp mig!!!
  • Cotton Candy

Shit vilka coola kor ni hittar! Och va modiga ni är som vågar gå i sådana...

Jag har nu varit och bytt de svarta skorna mot dom dyrare - och jag tog dom röda. Jag älskar verkligen röda skor.

Jag har tyvärr ett jobb som inte riktigt passar till högklackade skor. Jag är lärare och står och går mycket under dagarna och mina fötter skulle inte palla om jag stod på 10 cm klack varje dag. I stället blev det ballerinor med 3 cm klack... bättre än ingenting iaf.

Mina drömskor är nog dessa: img.diytrade.com/cdimg/422541/5652009/0/1213950515/christian_louboutin_shoes_accept_paypal.jpg

från Christian Louboutin. Jag verkligen älskar hans röda sulor. Jag skulle också vilja ha samma sko fast i röd. Sen är jag dessutom helt galen i leopard fläckiga skor typ som dom här: images.google.se/imgres&imgrefurl=www.kaboodle.com/reviews/manolo-blahnik-leopard-print-d-10&usg=__bHZiWw93I8_6ddaIwKC6MdLPeD4=&h=270&w=216&sz=14&hl=sv&start=50&um=1&tbnid=I_o2odVUp8tmxM:&tbnh=113&tbnw=90&prev=/images%3Fq%3Dmanolo%2Bblahnik%26ndsp%3D18%26hl%3Dsv%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:sv-SE:official%26sa%3DN%26start%3D36%26um%3D1
    men har tyvärr aldrig lyckats hittat någon i en prisklass som passar en mammaledig lärare.

• flinx

Kor!! Ha ha!

Gifte mig i ett par Pura Lopez (inte BARA skor alltså... hade klänning förstås! ). Kolla in märket, fiiina skor! www.puralopez.com/

• flinx

Cotton Candy skrev 2009-06-06 18:16:26 följande:
    [citat]
    Jag har nu varit och bytt de svarta skorna mot dom dyrare - och jag tog dom röda. Jag älskar verkligen röda skor. Jag har tyvärr ett jobb som inte riktigt passar till högklackade skor. Jag är lärare och står och går mycket under dagarna och mina fötter skulle inte palla om jag stod på 10 cm klack varje dag. I stället blev det ballerinor med 3 cm klack... bättre än ingenting iaf. Mina drömskor är nog dessa: img.diytrade.com/cdimg/422541/5652009/0/12139...från Christian Louboutin. Jag verkligen älskar hans röda sulor. Jag skulle också vilja ha samma sko fast i röd. Sen är jag dessutom helt galen i leopard fläckiga skor typ som dom här:

• flinx

Nja ja? vart tog resten av mitt inlägg vägen?

Jag skreva tt det var nog ett klokt byte och att CL skorna var läckra! Diskret signum med röd sula sådär.

• Cotton Candy
    flinx skrev 2009-06-06 18:25:43 följande:
    Kor!! Ha ha! Gifte mig i ett par Pura Lopez (inte BARA skor alltså... hade klänning förstås! ). Kolla in märket, fiiina skor! www.puralopez.com/
    Oj va många fina skor som fanns där. Helt galet ju!

Jag är mycket nöjd med mitt byte, skon känns helt annorlunda på foten trots att klacken också är 9 cm. Sen är det riktigt läder dessutom och det känns onekligen.
  • flinx

Haa ha! Till den behövs nog bara ett enkelt fodral. Alltså jag har PÅ TOK för lite röda-mattan fester i mitt liv. Eller vaffa.. jag borde göra som Thea med grodan säger - dra på dom ändå. Fast det fåt nog bli kopian då.

Riktigt skinn rules. Mjukar ju upp sig och följer foten som inte syntet gör. Heja heja!

Jag har haft ett par riktigt billiga orangea ormskinnskor från typ Skopunkten för en hundring. Men de var roliga!

• Cotton Candy

Nu har jag lagt ut en bild på mina fina nya röda sko

Svar på tråden högklackade skor - hjälp mig!!!