Villa Nordåker skrev 2009-07-21 07:37:35 följande:
Tack Anton för svar om höjd på er panel i trappan.Fast nu har jag ett annat förslag på lite högre panel i trappan. Eftersom jag har makens dator så har jag inga bilder att visa.Att vi har två trådar hör ihop att det var några som blev lite osams och inte kunde hålla till i samma tråd utan det startades upp en ny tråd. Men jag tror inte det är så många som skrev i den förra året som skriver nu.
Trist att ni har dåligt väder på semestern, det blåser rätt bra här oxå och det verkar inte bli någon direkt sommar.
Nej precis det verkar inte vara några av de som skriver därför skulle det vara trevligt att bara ha en tråd igen :)
Vi ska åka bort på torsdag, 5 dagars semester hela familjen och det är den enda semester sambon har i sommar. Nu ikväll kommer sambons kompis med flickvän hit för att sova över, helt oplanerat och vi har massor att göra. Han bor i thailand i vanliga fall så det är ju inte precis så man säger nej men jag blir så stressad av alla måsten och allt som ska göras så det känna som jag håller på att bli tokig. Algot fick spruta igår och blev för första gången jätte hängig så vi har inte fått sova mycket heller. Ibland kan det vara svårt för par som inte har barn och förstå hur mycket det är att göra med barnen, dag som natt.