• M  i  a

Vitt lantliv - del 3

Här diskuterar vi vårt favoritämne inredning och visar inspirerande bilder från våra egna hem. Vi ber varann om tips och råd samt umgås! Vi älskar det vita men blandar även upp den ibland med pastell á la Leila till vår och sommar och lite andra färger till övriga årstider exempelvis brunt till hösten och rött till jul. Vår röda tråd är vit men inreder lite olika, såsom lantligt, New England, Manhattan/Upper East och blandar gammalt, nytt, nött, loppis och dyrt.

Välkommen
  • Svar på tråden Vitt lantliv - del 3
  • chicago1
    {#lang_emotions_smile}Villa Nordåker skrev 2009-06-23 20:31:26 följande:
    Låter härligt!Jag är inte det minsta avis på din Kitchen Aid.
    {#lang_emotions_smile}
  • Videli

Lina,

Hur har det gått idag med fotograferingen?

• LinaoMatilda
    Videli skrev 2009-06-23 21:40:51 följande:
    Lina, Hur har det gått idag med fotograferingen?
    Gulligt av dig att fråga, men den är imorgon och jag är nervöööös! Hittar hela tiden saker jag måste fixa. För en gångs skull är jag glad barnen vaknar tidigt så jag måste kliva upp, så hinner jag fixa imorgon också lite. Men i det stora hela är det klart.
  • numberone
    LinaoMatilda skrev 2009-06-23 21:58:52 följande:
    Gulligt av dig att fråga, men den är imorgon och jag är nervöööös! Hittar hela tiden saker jag måste fixa. För en gångs skull är jag glad barnen vaknar tidigt så jag måste kliva upp, så hinner jag fixa imorgon också lite. Men i det stora hela är det klart.
    Spännande!!! LYCKA TILL!!!
  • misak
    Anton2005 skrev 2009-06-23 17:55:01 följande:
    Åh har de...när började den, missade vi att det var rea i lördags när vi var där tro?
    Jag såg det på bloggen du länkade till.
Svar på tråden Vitt lantliv - del 3