• mamma hampus

Mamma födda 85

Skulle vara kul om det fanns några man kunde prata lite med som är lika gammal som en själv

• Svar på tråden Mamma födda 85
  • Lizzyzz

hej... är född 85 och väntar min nummer 5 i november :)

• Netha85

lizzyzz: Grattis till alla 5 barn, hur gamla är de 4 som finns utanför magen? :) Välkommen hit fresten!

• Anki85

Hej Lizzyzz grattis till 5e plusset
    sj väntar jag min4e den 10nov, när är du beräknad?

• Lizzyzz
    Anki85 skrev 2009-06-17 07:39:39 följande:
    Hej Lizzyzz grattis till 5e plusset sj väntar jag min4e den 10nov, när är du beräknad?
    Jag har BF 9/11 :P

mina andra är födda 02, 03 och tvillingar 05.

den äldsta blir 7år idag!!
  • Anki85

grattis till 7 åringen!!
    då ska vi ha nästan samtidigt
    har en son 07 och tvillingar 08 och nu blir det en liten till 09
    ringde precis och beställde tid för könsultraljud i gbg den 4 augusti. så får vi se vad som gömmer sig i magen denna gången
    var där med twinsen och det var en underbar upplevelse. trodde nämligen benhårt att det var 2 pojkar i magen, genom att jag mådde så bra, lika bra som när jag väntade sonen,,, och så hade jag hört skrönan om att man ska må sämre när man väntar tjejer,
    snacka om min förvåning när hon berättar att jag hade två tjejer i magen och inte två pojkar.
    denna gången hoppas vi lite på en pojk så vi får 2 av varje. men en tjej är lika välkommen

vad har ni för namnfunderingar, eller har ni bestämt namn?

Lizzyzz skrev 2009-06-17 08:28:35 följande:
    Jag har BF 9/11 :Pmina andra är födda 02, 03 och tvillingar 05.den äldsta blir 7år idag!!
  • Lizzyzz

Jag ska inte kolla kön, men det blir en Simon eller Sara iaf.

har ju två tjejer och två killar redan så vilket kön det är spelar ingen roll :D

Men efter RUL så tror jag att jag väntar en pojke.. såg ut precis som när ja fick min första son.. och då tyckte jag mig se en liten snopp på ul nämligen.. men återstår att se :)

• Anki85

vilka fina namn
    vi har bestämt att det blir en Elias eller Mira
    det var lätt att bestämma namnet till första barnet, men jag tycker det är svårare att hitta ett namn som passar först till efternamnet och sen ska det passa in med syskonens plus att det måste passa in på bebisen . men jag tycker vi har hittat två namn som funkar.
    Resten av syskonen heter Liam, Nova & Linn (älskar korta namn)

• Fiva

Hejhej!

Född 85 jag också, har en dotter som fyller 4 år nästa vecka och väntar på lillasyster som är beräknad att komma till oss den 6 September

• Quinny

Hej, är är en till född 85. Har en pojke född 03 o en flicka född 08.

Anki85 och Lizzyz: Oj wow, 4:e o 5:e barnet, det va inte illa! Grattis :)

Svar på tråden Mamma födda 85