Mamma födda 85
Skulle vara kul om det fanns några man kunde prata lite med som är lika gammal som en själv
Skulle vara kul om det fanns några man kunde prata lite med som är lika gammal som en själv
Va skönt att det är över nu, vissa barn har ju kolik resten av livet och det skulle iaf jag aldrig vilja ha.
jag kommer från Falköping på andra sidan vättern
jag är verkligen tacksam att jag tillhör dem som har lätt att bli gravida.
nja lungtranspantation talar man inte om förrän jag har blivit ännu sämre och möjligtvis sitter i rullstol och har syrgas... än så länge kan jag leva någorlunda normalt om jag bara slipper att ta ut mig för mkt fysiskt. och om jag kunde slippa alla luftvägsinfektioner då vore livet underbart
vad ska ni hitta på i midsommar?
vi ska fira tillsammans med sambons familj, skulle åkt upp till norrland till min mamma och pappa men vi måste besiktiga bilen innan så det verkar inte kunna göras förrän nästa vecka
Just ja, det pratade vi ju om förut, det dåliga vädret som var när de var studenten.
Måste man verkligen bli sååå dålig först? Hur fungerar landstinget egentligen? Måste man vara döende för att få någon hjälp?
Om du inte får ta ut dig så kan du ju knappt leka med dina barn eller? Stackare.
Luftvägsinfektioner är inge roligt att ha, har åkt på det nga gånger samt luftrörskatarr. :(
Midsommar här firas med vänner, hade velat åka upp till mamma o pappa i uppsala, men träffade ju dem den 5e i falköping, förra helgen i uppsala o nästa helg i sthlm så jag behöver nog inte träffa mamma o pappa varje helg i juni månad, någon helg borde kunna tillbringas med vänner. :P
Misstänker ni att något är fel med bilen eftersom ni vill besiktiga den först eller är det bara för att ni ska veta att den går igenom utan problem?
Hur kommer det sig att du flyttade från Norrland till Falköping då? Det är ju ändå en bit. Jag tycker jag flyttat långt från Ua till Motala men det rä ju ändå bara 28 mil så det är ju inte sååå långt egentligen.
Hej
I morgon skall vi ut till mina föräldrar och träffa mina syskon och systerdöttrar vi skall äta gott sedan får vi se vad som händer på kvällen,jag skulle vilja träffa ett gäng kompisar på kvällen inte så långt från mina föräldrars hem men vi får se...
Ngn som skall plocka blommor då? =)
Jag ska faktiskt fira med bara sonen hos min mor o syskon under dagen, äta lite å så. Sonen sover där, o jag ska vidare till ett par kompisar o grilla.
Min sambo o dotter ska till en annan stad o fira med hans släkt, det blir sista året där så han ville gärna åka dit. Känns lite konstigt att inte va med hela familjen... Men det blir nog skoj ändå :)
Trevlig midsommar på er! 
Trevlig midsommar allihopa!!
Nu ska vi snart hem till min Sambos mamma. :)
trevlig midsommar på er alla
hej!
En till 85:a har. Bor i belgien, med man och en 15 manaders dotter.
Vi har bott i hus sen ett ar tillbaka och renoverar fortfarande for fullt, finns inte en chans att man kan kopa ett beboeligt hus fran borjan om man inte ar miljonar har.
Midsommar firas med halsfluss ;D