bambiii skrev 2009-06-23 11:53:16 följande:
men inget av pco:n symtomen stämmer in på mig alls. för det enda symtom jag har är oönskad hårväxt på vissa ställen.. men min vikt har varit den samma sen jag var 15 år gammal jag har i regel jättesvårt att gå upp i vikt .. inget av det stämmer in på mig. jag börjar tvivla på att jag ens har det kanske drog min läkare en förhastad slutsatsning eller något? och han var ändå överläkaren på KK . och jag har verkligen inte haft det svårt med att bli gravid för den delen heller det gick ju fan på första försöket :| jag fattar noll jag tror inte att jag har det där emot förra året så tog jafg 3 dagen efter piller under 1 månads gång vilket ledde till att jag inte fick min mens på 4 månader jag fick en så kallad hormonrubbing tack vare dagen efter pillerna. men han sa Äh det är omöjligt och jag bara vadå omöjligt det är väl fan inte bra för kroppen att ta 3 st såna under 1 månad klart kroppen från en chock ju skadad läkare så sa han ja du har pco.. men jag tror inte att jag har det eller jag vet inte tycker bara det låter så skumt för min mens har aldrig varit oregelbunden har alltid kunnat räkna ut när den ska komma det var så jag visste att jag var gravid nu jag tror att han snurrar runt i nattmössan :P
Verkar som en riktigt snurrug läkare.
För oregelbunden mens är ju bland de första tecknerna..
Visst många av oss kvinnor har hårväxt där vi inte vill ha

hehe
Skämt å sido, men om de nu gick på första försöket så kan de ju inte stämma att du har PCO.. De låter ju nästan som att han bara sa så för att bli av med dig. för du verkar ju rätt vass om du fattar va ja menar.., Läkare gillar tyvärr inte sånna som vet vad dom pratar om..
Men gjorde han inget UL och tittade om du hade PCO stockar??
De låter som att han ine viste va han prata om..