• Tvåbarnsmorsan

    Du som nybliven mamma, vad skulle du helst vilja ha i present?

    Ja om du nu fick välja nån av dom här sakerna, vad skulle du vilja ha? Finns det inte med nått bra så välj annat och skriv vad du skulle vilja ha!

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Du som nybliven mamma, vad skulle du helst vilja ha i present?
  • Helstsyskonnu

    Valde presentkort, men skulle också ha blivit glad för prenumeration och frukt mm. Vi fick massor av kläder, av vilka vi inte var jätteförtjusta i alla (jag vet att det låter otacksamt) och heller inte hann använda allt. Jättekul med kläder, men hade varit kul med något annat också.

    Förvånansvärt få som kom på tanken att köpa något till mamman som burit och fött barnet...
    Även sådana som vi köpt "mammapresenter" till tidigare.

  • Blommiga tjejen

    lyxiga duschcremer,bodylotions och sånt man kan skämma bort sig med efter en hård graviditet:)

  • Lussekatten87

    Ett presentkort på min favoritbutik.


    (¯`°?.¸ ♥ Gabriel 080109 & Maria BF 090803 ♥ ¸.?°´¯)
  • Smilla 78

    Presentkort som jag kan använda till bara mig En spa-behandling kanske {#lang_emotions_sunny}


    Lycklig mamma till Neo 2 år! Bf 12/9 2009
  • Isalel

    Presentkort till någon klädaffär eftersom att inga kläder passade mig direkt efter förlossningen, allting var för stort och för litet :)

  • Honeyrose

    jag röstade "korg med innehåll" men tyckte att fler förslag var bra oxå, kläder till bebisen tex eller presentkort (fast d e nog roligare när folk har valt nåt själva =)), pengar e ju typ samma, skulle säkert vara bra att ha (få) men tycker d e roligare med nån present som nån har valt ut. kanske leksak skulle vara bra oxå...

    det som jag inte skulle vilja få av det på listan är nog praktiska saker, amningssaker, böcker (båda alternativen) och tidnings prenumeration.

  • Anki85

    stod och valde mellan kläder till bebis eller presentkort, men valde kläder eftersom det alltid kul att få nya kläder

  • saris2008

    Helt klart en korg med gosaker i, gärna lite praliner och mörk choklad:)

Svar på tråden Du som nybliven mamma, vad skulle du helst vilja ha i present?