Du som nybliven mamma, vad skulle du helst vilja ha i present?
Ja om du nu fick välja nån av dom här sakerna, vad skulle du vilja ha? Finns det inte med nått bra så välj annat och skriv vad du skulle vilja ha!
Ja om du nu fick välja nån av dom här sakerna, vad skulle du vilja ha? Finns det inte med nått bra så välj annat och skriv vad du skulle vilja ha!
Att slippa laga mat ät värt mycket, jag skulle uppskatta mat eller en korg då med smått o gott =)
Till mig: Presentkort till fotvård eller massage, smycken går alltid hem också. Filtar, kläder till barnet osv ser jag inte som presenter till mig
Jag avverkar högvis med böcker när jag ammar så det är alltid välkommet!
Annat. TV-serieboxar för alla dessa långa maratonamningar.
Pengar el presentkort så jag hade kunnat handlat mig lite nya kläder.
Skulle bli glad för allt, såklart!
Men i början när man i stort sett lever på fikabröd så vore det underbart om någon tog med vanlig husmanskost i en låda... Enkelt, men såååå uppskattat vore det!
Jag skulle velat haft present kort till sig själv eller bebisen för då kan man välja själv vad man vill köpa.
Av alla presenter vi fick så var det nog presentkorten på Babyland som vi fick mest nytta utav. Då kunde vi själva åka iväg och välja ut lite saker vi kände att vi behövde.
Jag uppskattade såååå mkt när våra kompisar kom hem och lagade mat åt oss och diskade och plockade undan efter sen vi ätit.
Så skönt för oss att slippa pyssla med sånt
Precentkort på en ansiktsbehandling skulle jag önskat mig, men jag hade blivit glad för det mesta