Du som nybliven mamma, vad skulle du helst vilja ha i present?
Ja om du nu fick välja nån av dom här sakerna, vad skulle du vilja ha? Finns det inte med nått bra så välj annat och skriv vad du skulle vilja ha!
Ja om du nu fick välja nån av dom här sakerna, vad skulle du vilja ha? Finns det inte med nått bra så välj annat och skriv vad du skulle vilja ha!
Något praktiskt, som fönsterputs eller lyxigt som en helkropsmassage. Matlådor är också bra!
Av mannen, något fint smycke! EJ babyrelaterat med namnet på barnet eller så utan något annat tjusigt.
www.alltombarn.se/livsstil/krystgava-en-bonus-efter-forlossningen-1.5728
Ett löfte om hjälp med städning, tvättning och matlagning typ nån gång den första tiden. Hade varit guld. Matlådor också, bara att ta fram ur frys och kyl när det är dags för käk. De där hushållssysslorna är det som bara blir för mycket de första veckorna. Mamma och svärmor kom hit i början för att hälsa på bebisen och samtidigt hjälpte de oss med de här grejerna. Så grymt uppskattat.
Korg med innehåll ( frukt, godis, te, kex mm )
Lagad mat låter kanon, skönt att slippa + annat pyssel som behöver göras hemma. Presentkort på massage eller massage av mannen är inte heller dumt. Min är bra på det
Annat = lagad, god och näringsriktig mat. Kanske dock inte behövs om personen i fråga har turen att ha en partner som kan laga god mat.
Min mamma och syster överraskade oss med att storstäda hela lägenheten och proppa kylen full med smaskiga saker som de visste att jag och sambon älskade.
När vi väl kom hem, efter 3,5 dag blev vi glatt överraskade, då lägenheten hades sett ut som fan, och kylen stod tom.
En såndär "solstol" babyn kan ligga i badbaljan i. Skitbra å inte jättedyrt!