Inlägg från: mona83 |Visa alla inlägg
  • mona83

Vi som sörjer Michael Jackson

Meh nu vart jag lite sur. Måste man ha plus på aftonbaldet för att kunna ladda ner minnesbilagan?

• mona83

Har nån länkat om ett klipp när han är på intervju i japan eller nått sånt och skrattar hela tiden?

• mona83

Sandra Örebro skrev 2009-07-12 20:41:11 följande:

Någon som vet i vilken musikvideo som han dansar själv på en ödslig gata? Och blir sedan en Puma eller va fasiken det är.. En kattliknande sak Den är svart, precis som Bagera i Djungelboken :/
    Vilken var det, såg ju den....
  • mona83

Jag får skumma igenom dom andra sidorna så hittar jag tiderna. Ville se igen. Missade en del eftersom jag hade tvättstugan just på den dagen. Dum som man var.
    Men då ska jag sitta här hemma helt själv, så man vågar fälla en tår om man känner att man vill det

• mona83

Ni behöver lite MJ glädje märker jag.
    Väldigt dålig kvalite men hans skratt är det inget fel på

• mona83

Kollade på ndet där klippet från Sergels torg igen, så klart kände man hur tårarna brände bakom ögonlocken. Knepigt.

Jag hoppas att alla dessa läkare som skrivit ut mediciner till MJ blir straffade. Jag anser att dom har en del i hans död eftersom dom skrev ut dom till honom.

• mona83

Fanns ju en länk här med tröjor med MJ tryck, nån som har den länken och kan länka den igen?
    Fanns ett tryck där jag gillade.

• mona83

Jag har hittat en oprah intervju . Det tråkiga är att det verkar inte finnas alla delar av den och hittar man så är det dålig kvalite på bilden .

När han visade moonwalken kom jag ju på att jag ju faktikst härmade den som barn. Gick relativt bra då. Så han har ju visst funnit med i mitt liv under uppväxten.

• mona83

Ska leta efter den där länken med t-shirtar som nån hade länkat.
    Har velat tatuera mig länge och den bilden som jag fastnade för skulle bli en snygg tatuering på på underarmen

• mona83
    MissLilo skrev 2009-07-13 21:31:11 följande:
    Någon som ska till sthlm den 29:e företsen?ska hedra han, ett gäng från facebook, en svensk fan sida där då.Ska nog sjäv ditt, men undrar om det är fler.
    Synd att jag inte bodde i sthlm, hade lätt släpat med ungarna på den.
    Bor visserligen inte långt från sthlm
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson