• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-11 14:04:10 FÖLJANDE:
    [citat]
    vann denna fina magnet i dag www.tradera.com / magneter-MED-Michael-Jackson - ... # pic Har en tidigare på kylskåpet vill har merBrooke din Auktion går ut och dag om 3 timmar, du är inte överbjuden ännu .., såg Att du Mona lyckades blir överbjuden
    [/ citat]

Japp jag blev det . Dagen fter jag hade skickat efter boxen från cdon med Miss cast away.
    Har märkt att det oftast är när man har sista chansen med saker att det är då folk bjuder som mest. Så då har Brooke stor chans att nån bjuder över

• Brooke
    mona83 skrev 2009-08-11 18:41:24 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-11 14:04:10 FÖLJANDE: [citat] vann denna fina magnet i dag www.tradera.com / magneter-MED-Michael-Jackson - ... # pic Har en tidigare på kylskåpet vill har merBrooke din Auktion går ut och dag om 3 timmar, du är inte överbjuden ännu .., såg Att du Mona lyckades blir överbjuden [/ citat] Japp jag blev det . Dagen fter jag hade skickat efter boxen från cdon med Miss cast away. Har märkt att det oftast är när man har sista chansen med saker att det är då folk bjuder som mest. Så då har Brooke stor chans att nån bjuder över
    Jag vann den =)
    Så du ska inte bjuda över antar jag om du har fått hem en box?
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-11 18:48:45 följande:
    Jag vann den =) Så du ska inte bjuda över antar jag om du har fått hem en box?
    Ne det tänker jag inte, behöver bara en Miss cast away. Sen är ju min dvd dosa paj så har inte kollat på den än
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-08-11 18:13:32 följande:
    Ohh nu är det bara tolv minuter på min budgivning :O OMG!
    grattis till vinsten
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-08-11 18:52:05 följande:
    Ne det tänker jag inte, behöver bara en Miss cast away. Sen är ju min dvd dosa paj så har inte kollat på den än
    oki.. Men vet du hur man ska göra när man betalar? I mejlet jag fick ska man vänta tills personen man vann den tills han hör av sig. men jag skulle vilja betala den nu så fort som möjligt. Så jag känner att jag inte har glömt nått..
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-08-11 18:22:10 följande:
    Vem va de som buda på Miss cast away? alltså på den som är minst bud på ? va de Mona? isf behöver hon gå in och BUDA igen snabbt som fasiken.. Om det inte är hon som har bjudit nydligen. Men hon heter väl nå på EE? eller? Någon har bjudit över henne... :(
    hon har köpt den redan på cdon 
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-08-11 18:55:40 följande:
    oki.. Men vet du hur man ska göra när man betalar? I mejlet jag fick ska man vänta tills personen man vann den tills han hör av sig. men jag skulle vilja betala den nu så fort som möjligt. Så jag känner att jag inte har glömt nått..
    han mailar dig nog i kväll
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson