• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo
    Grönsiska skrev 2009-08-21 09:35:12 följande:
    He he det skulle vara jag då det...
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-21 11:23:31 följande:
    För att jag köper saker hela tiden..
    Min mamma med, hon hoppas ju på att Mj hysterin ska gå över snart
  • storkvinnan

saknar dig jackson du var en del av min uppväxt på 80 talet.
    vi dansade och sjöng till dina låtar.
    synd att det skulle sluta så tragiskt, 50 år är ingen ålder.
    kramar

• Brooke
    storkvinnan skrev 2009-08-21 12:02:05 följande:
    saknar dig jackson du var en del av min uppväxt på 80 talet.vi dansade och sjöng till dina låtar.synd att det skulle sluta så tragiskt, 50 år är ingen ålder.kramar
    så sant... 50 år är verkligen ingen ålder för någon. Man önskar inte sina fiender att ens dö vid den åldern..
    mona83 skrev 2009-08-21 11:53:41 följande:
    Min mamma med, hon hoppas ju på att Mj hysterin ska gå över snart
    haha, pappa har sagt "är det inte nog med Michael Jackson saker nu"? och jag har sagt med ett flin på mina läppar, Nej varför skulle de va dä? *ler* tror faktiskt båda har sagt så.. :P
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-21 12:12:20 följande:
    haha, pappa har sagt "är det inte nog med Michael Jackson saker nu"? och jag har sagt med ett flin på mina läppar, Nej varför skulle de va dä? *ler* tror faktiskt båda har sagt så.. :P
    Hade pappa levt, had var 46 när han dog, så hade han nog sagt samma sak. Han gillade inte Mj alls.
    Har för övrigt bett honom att ta hand om MJ där uppe, har har ju hunnit vara där uppe iaf 1.6 å nu så han har lärt sig hur det funkar
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-08-21 12:12:20 följande:
    så sant... 50 år är verkligen ingen ålder för någon. Man önskar inte sina fiender att ens dö vid den åldern.. haha, pappa har sagt "är det inte nog med Michael Jackson saker nu"? och jag har sagt med ett flin på mina läppar, Nej varför skulle de va dä? *ler* tror faktiskt båda har sagt så.. :P
    nej min mamma dog okså vid 50 {#lang_emotions_cry}
  • storkvinnan
    mona83 skrev 2009-08-21 12:41:16 följande:
    Hade pappa levt, had var 46 när han dog, så hade han nog sagt samma sak. Han gillade inte Mj alls. Har för övrigt bett honom att ta hand om MJ där uppe, har har ju hunnit vara där uppe iaf 1.6 å nu så han har lärt sig hur det funkar
    så får jag också hoppas att min kära mor som bara blev 64 år också tar hand om honom.
  • mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-21 13:00:48 följande:

vad tråkigt att vi är flera här som förlorat sin mamma eller pappa så tidigt
    Ja det är ingen höjdare, fick se hopnom dö sakta under 6 månaders tid. Kunde inte amma Leah därför, stressen runt om kring allt.
    Han hade en hjärntumör som var lika stor som 1/4 del av hjärnan och dom kunde inte operera bort den pga läkarnas slarv här. Dom glömde skicka remis och hörde inte av sig till pappa heller. Så ha gick och trodde allt var bra .
    Men vi runt omkring såg att det inte var det, men vart vänder man sig då?
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-08-21 14:03:06 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-21 13:00:48 följande: Ja det är ingen höjdare, fick se hopnom dö sakta under 6 månaders tid. Kunde inte amma Leah därför, stressen runt om kring allt. Han hade en hjärntumör som var lika stor som 1/4 del av hjärnan och dom kunde inte operera bort den pga läkarnas slarv här. Dom glömde skicka remis och hörde inte av sig till pappa heller. Så ha gick och trodde allt var bra . Men vi runt omkring såg att det inte var det, men vart vänder man sig då?
    usch och fy.. :(
    Jag fick se min farfar dö, vi och han väntade att han skulle dö i 2-3 års tid. Han ville verkligen dö.
    Morfar höll på att dö pga att hans pulsåder i bröstet höll på att brista. Efter operationen låg han inne i 5 veckor, och sen kom han hem och var inte alls på top. Han gick mellan sängen, tvn, och köksbordet.
  • MissLilo

varett tag sen jag var här.
    HIttade ett till forum, eller fan clubmed mj.
    Suttit där ett tag nu.
    nyhetens behag, elelr vad säger man?

Mn tråkigt att ni förlorat era föräldrar så tidigt.
    Det önskar man ingen.

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson