• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Trailer T

Jag sörjer att en stor artist gått bort och att han inte fick göra sina sista konserter..
    Han var ett musikaliskt geni

• Miraklet09

ah ja var chockad när ja hörde på nyheterna idag, trodde dem skojade föst

tycker det synd allt han fick stå ut med innan han fick frid till sist nu

• lia76

Här är en till som sörjer {#lang_emotions_cry}
    Och tycker också synd om hans barn.
    Undra vem som var mamma till hans yngsta son...

Grå grár grey szary gris cinzento
  • Straw

En musikalisk konstnär var han iaf.

*R.I.P*

• Utlandssvensk76

En valdigt ledsam dag - kan inte koncentrera mig pa jobbet utan sitter bara och laser pa internet. Det ar som att man inte kan begripa det hela. Kanns sa onodigt, sa tidigt, sa tragiskt. Svart att med ord beskriva hur slutgiltigt det kanns.

Vad gjorde ni alla nar ni horde nyheten? Jag stod pa lopbandet pa gymet i Durban, Sydafrika.... kunde bara inte tro det.

Hela vagen till jobbet vaxlade jag mellan olika radiostationer for att lyssna pa allt som sades och de olika sangerna som spelades. Onskar jag vore ledig idag sa jag kunde vara hemma och se pa tv.

• troony

Här är en till som sörjer!!!! En stor ikon, ett geni utan dess like. Det kommer aldrig mer existera någon som han. Jag skulle åkt till london den 1 augusti för att se konserten. Idag känns allt meningslöst. Man tänker på hans barn och på resten av världen som har förlorat en stor musikalisk legend......

• After Forever

Ja jag sörjer också ett stort musikaliskt geni.

• xenaa

Hoppar in här då andra trådar bara smutskastar honom.
    jag sörjer honom för hans musik, utan hans musik hade jag inte varit den jag är idag, han har inspirireat mig massor.

RIP MJ!!

♥ Leo - o7 ★ Maximilian - o9♥ varmchocklad.blogg.se
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson