• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • nomina

ha ha ja jag bjuder på den...! men det skulle kunna vara så...! jag är kass på att öppna sånghäftet o kan sjunga vissa låtar fel i åratal! :D he he

• KikiBoo
    Brooke skrev 2009-08-11 21:31:56 följande:
    www.tradera.com/search/result.aspx?search=Mis...  Där har du tre st och dem är NYA!
    Nej tack
    nomina skrev 2009-08-11 21:34:52 följande:
    ha ha ja jag bjuder på den...! men det skulle kunna vara så...! jag är kass på att öppna sånghäftet o kan sjunga vissa låtar fel i åratal! :D he he
    haha!! Alla hör vi fel ibland
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • nomina
    Brooke skrev 2009-08-11 21:30:57 följande:
    Men vadå Kritik? Och tack :P
    Ja du måste ju recensera den när du sett den! Leka lite kritiker o berätta för oss vad som va bra och mindre bra! :)
  • nomina

i låter Carry on med manowar trodde jag som liten att dom sjöng: "kaviar kaviar, forever kaviar"

jag va inte så bra på engelska som lillplutta och då fick man ju översätta som man tyckte! (det håller tydligen i sig)

Kan garva gott åt detta när den spelas :D

• KikiBoo
    nomina skrev 2009-08-11 21:39:43 följande:
    i låter Carry on med manowar trodde jag som liten att dom sjöng: "kaviar kaviar, forever kaviar" jag va inte så bra på engelska som lillplutta och då fick man ju översätta som man tyckte! (det håller tydligen i sig) Kan garva gott åt detta när den spelas :D
    hahaha{#lang_emotions_tongue_out}
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Rååsa Smurfen
    elles mamma skrev 2009-08-11 20:38:26 följande:
    Har ni sett mitt fina kylskåp?
    åh vad fint en til som mig som börjat samla magneter på MJ en av den du hade har jag ocg vann två till på tradera i dag
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson