Inlägg från: Brooke
|
-
-
ALLT är rörliga bilder ta fram näsduken :'(Brooke skrev 2009-07-21 22:06:59 följande:
">
" target="_blank">
For all time *Gråter*
">
" target="_blank">
All by myself (Celine dion sjunger men visar Michael Jackson =( :'( Ohh -
http://www.elvis.com/ Har du sett denna hemsida? Det borde du ju ha gjort?Bevabus skrev 2009-07-21 22:06:06 följande:Det har hetat det sen han flyttade dit, men vet inte om det hette så innan -
Oki.. Men nu måste jag gå å sova..Vi hörs i morgon =) KramBevabus skrev 2009-07-21 22:12:53 följande:jadå, jag är ett väldigt stort fan så -
Jag håller med.. Visst har de liknande öron, men det känns inte riktigt. Varför hålla honom hemlig tkr det är skumt..Bevabus skrev 2009-07-22 08:24:51 följande:Har ni läst expressen idag om Michaels möjliga son?Asså jag vete tusan...Pojken är ju lik både MJ och Blanket, men det här låter som någon snyfthistoria som pressen har hittat på.....eller hans mamma. Jag tänker ta det med en nypa salt tills vi får höra DNA-resultatet. -
jag har sett det där med Paris och halsbandet, tkr det är såå sött.. Det där med vad han hade på sig har jag dock inte sett.. :OBooBoo skrev 2009-07-22 08:42:35 följande:Skit3 o hänga sig igår..Jag ska ta o läsa ett till kapitel nu Sandra Far o son har åkt iväg. Dotra roar sig själv just nu.. Vill ha lite ro om jag ska läsa Ja nog vore det coolt att åka till graceland. I like Elvis. Filmerna med Elvis tycker jag dock är lite töntiga, haha Jag läste btw expressen igår. Där stod det vad MJ hade på sig i kistan. Sen stod de om Paris som satte på han ett halsband, halvt hjärta som ändrar färg efter humör. Hon sa att MJ skulle bli blått för han var så kall (har för mig de stod så..)Ni kankse redan länkat detta... Men men -
*asg* Jaa det gjorde ju det MEN Vänta du bara.. Fortsätt läs Du kommer tappa hackan.. :PBooBoo skrev 2009-07-22 10:38:56 följande:Sandra or should I say Brooke Har läst tre till kapitell.. Gick hett till i parkeringshuset Ja vad tror ni om Omer? -
Detta med han 25 åringen. Man behöver inte vara släkt, det är ju så att man kan vara lik en person utan att vara släkt. alla har en person som liknar en själv.
-
http://www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.1645809/jacksons-repetition-blir-konsertfilm
Michael jackson repetition blir kortfilm :) -
En som jag håller på å skriva...Längtan efter dig skrev 2009-07-22 15:30:17 följande:Nu blir jag nyfiken, vilken bok pratar ni om?