Längtan efter dig skrev 2009-07-22 20:53:27 följande:
Vågar man skriva det innan man blir anmäld igen? Det var
iaf en som kom in i tråden och sa att hon inte fattade att vi sörjde honom...Hänvisade då till
TS, att enbart vi som sörjer och har något bra att dela med oss får skriva i tråden, samt att jag tyckte att det var väldigt olämpligt att trampa in här och börja prata om hur vi inte kan känna, enligt henne :-sNåja, jag riskerar en till anmälning för jag tyckte att det var så löjligt. Hennes inlägg verkar också vara bortplockat så... Nog med det! Går som på nålar och väntar på resultaten nu. De har tydligen stormat ett av MJ:s läkares kontor, tror det var Conrad Murray. Verkar helt klart vara något fuffens på G om det stämmer.
Ja de har jag ju sagt hela tiden, från då han DOG. Då har jag sagt att det är något med han Conrad Murray helt klart. Men ni trodde mej inte.. Ni sa att det var en överdos. JA en överdos som läkaren gav honom... Michael skulle aldrig ta sitt liv, han har 3 barn som han älskar över allt annat han har fans över hela världen som älskar honom och som han älskar ÄNNU mer. PLUS att han skulle göra Comeback, så nej tvivlar på att han skulle ta överdos självmant. NONONONONO AND NO!