Inlägg från: Brooke |Visa alla inlägg
  • Brooke

BTW innan jag går..
    Så har jag hittat två artiklar om Michael en i se och hör och en i Hänt extra.
    Den artikeln som är i Se och hör
    Är om Omer
    "Trots likheterna förnekar omer att han är MJ's son.
    De har tagit en bild på Omer när han är med Michael 96 och på Blanket, dem är ju otroligt lika.
    På mitt jobb tror folk inte att barnen är MJ's men jag tror att dem är det. Eller jag tror inte jag VET! Spelar ingen roll vad alla säger, dem är Michaels barn. PUNKT SLUT!

Och sen i Hänt extra
    "Den yrvakne läkaren ville ha ett vittne!
    Sonen tvingades bevittna Michael Jacksons dödskamp"
    Riktigt jädra dåligt.. USCH OCH FY!! Hoppas dem tar hans licens ifrån honom.. Hur kan man låta en 12 åring bevittna sin fars dödskamp? Hur pantad får man vara?

• Brooke

Men alltså, Katherine kan inte skydda dem för alltid, snart blir dem tonåringar (då tänker jag mer på då dem är 15-16) Då kommer Paris, Prince Michael och Blanket att göra sina egna val (säkert), och hon kan inte skydda dem. Köpte in Touch idag och det står om Michael Jackson där. Och där stod det att dem ignorerar Michaels önskan :( Och att Michael sa specifikt att Katherine skulle få vårdnaden, han ville hålla sin far utanför, men han är mer nära än någonsin..
    Jag har onda aningar av detta =(
    Kommer skriva ett blogginlägg på kändisbloggen senare....

• Brooke
    mona83 skrev 2009-08-07 18:13:27 följande:
    Är den bra? Funderar på att köpa den
    No hell no, säger som BOoBoo KÖP den inte.. GÖR DET INTE!
    Visst vill jag ha allt med Michael Jackson, men det var ett köp jag ångrar tyvärr..
    Jag trodde det var en dokumentär men det visade sig vara en film som jag inte alls gillade, han kunde inte dansa och det var nästan som ett skämt. Frågan är hur Michael reagerade när han såg den här :O
    Men dock så tror jag när MJ håller Blanket utanför balkongräcket så visar dem då Michael gjorde det själv, eftersom dem inte vill riskera något.. Det ser ut som Michael iaf.. Inte Flex Alexander utan Michael Jackson själv..
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-08-07 18:50:08 följande:
    Jag tyckte oxo det såg ut som MJ på balkongen..Fan jag minns när jag såg det på nyeterna förut. Då MJ höll bebin utanför balkongen..Minns även då han satt i röd skjorta o pratade om att pedofilrykterna var falska. Då kommer jag ihåg att min far sa nåt i stl med Där ser du att han inte är riktigt klok.. Du ska inte lyssna på den där
    Först så tänkte jag precis som din pappa, men har verkligen ändrat åsikt, och detta var för några år sen då jag upptäckte honom med sin You are not alone videon. Jag såg det och det var det FÖRSTA jag såg med honom. Sen har jag sett på They don't care about us, m.m. :P
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-08-07 19:54:24 följande:
    Hur menar du att pappan är närmre än nånsin? Han bor ju i Las Vegas.
    Michael Hade aldrigt velat det här....

"Han ville inte ha Joe i närheten av barnen. Michael lämnade barnen specifikt till sin mor Katherine, och inte till sin far Joe. Men Joe Håller sig ändå nära barnen - och talar redan om att göra dem till stjärnor"
    - Jag säger så här, om han lägger fingrarna på barnen så kommer MJ att vända sig i graven. Jag kommer bli ledsen och arg och besviken, jag hoppas innerligt att Katherine håller Joe borta från dessa barn så dem kan få vara barn. Dem behöver få vara barn, jag hoppas att Michaels syskon så som Jermaine, LaToya och Janet hjälper Katherine att sätta stop för Joe's plan för barnen. "Att göra dem till stjärnor"

"Han ville inte begravas på Neverland,
    Katherine insisterar på att Michael skulle hatat att ha sin sista vila på neverland - Men Joe envisas och tror att folk skulle betala för att få besöka graven."
    - Nu måste jag dessvärre hålla med Joe, folk skulle betala för att få besöka hans grav, jag vet att jag skulle göra det OAVSÄTT hur mycket det skulle kosta.
    Om dem skulle begrava Michael på Neverland så skulle det dra in massa pengar, och Jackson skulle kunna bli skuldfri om dem inte har ordnat upp det.

"Blev hans bästa vän nonchalerad?
    Michaels närmaste förtrogna, Elisabeth Taylor, var enligt uppifterna inbjuden till begravningscermonin - men fick en plats långt från familjen Jackson."
    - Detta tycker jag är dåligt gjort, varför sätta Elisabeth Taylor så långt ifrån Jackson? Lixom, MJ och Taylor var ju ändå väldigt goda vänner. Varför?? Är det en fråga vi aldrig kommer få svar på?

Så står det i texten i tidningen Svenska In Touch,
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson