Vi som sörjer Michael Jackson
Nej nu tackar jag för mig. Ska snart sova ska ba se klart på Ghost Whisperer.. Gonatt ses i morrn =)
Nej nu tackar jag för mig. Ska snart sova ska ba se klart på Ghost Whisperer.. Gonatt ses i morrn =)
BTW innan jag går..
Så har jag hittat två artiklar om Michael en i se och hör och en i Hänt extra.
Den artikeln som är i Se och hör
Är om Omer
"Trots likheterna förnekar omer att han är MJ's son.
De har tagit en bild på Omer när han är med Michael 96 och på Blanket, dem är ju otroligt lika.
På mitt jobb tror folk inte att barnen är MJ's men jag tror att dem är det. Eller jag tror inte jag VET! Spelar ingen roll vad alla säger, dem är Michaels barn. PUNKT SLUT!
Och sen i Hänt extra
"Den yrvakne läkaren ville ha ett vittne!
Sonen tvingades bevittna Michael Jacksons dödskamp"
Riktigt jädra dåligt.. USCH OCH FY!! Hoppas dem tar hans licens ifrån honom.. Hur kan man låta en 12 åring bevittna sin fars dödskamp? Hur pantad får man vara?
Men alltså, Katherine kan inte skydda dem för alltid, snart blir dem tonåringar (då tänker jag mer på då dem är 15-16) Då kommer Paris, Prince Michael och Blanket att göra sina egna val (säkert), och hon kan inte skydda dem. Köpte in Touch idag och det står om Michael Jackson där. Och där stod det att dem ignorerar Michaels önskan :( Och att Michael sa specifikt att Katherine skulle få vårdnaden, han ville hålla sin far utanför, men han är mer nära än någonsin..
Jag har onda aningar av detta =(
Kommer skriva ett blogginlägg på kändisbloggen senare....
Hur gamla är Danielle Keough och Benjamin?
Jag vet att Danielle är en 89a, men hur gammal är Benjamin? Nu snackar jag om Lisa Marie Preslys barn, för i Man int he mirror, the Michael Jackson story så fick man se att hon hade barn som va runt 8 år eller så..