Inlägg från: Brooke |Visa alla inlägg
  • Brooke
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-07 20:39:09 följande:
    jag tyckte det var dumt gjort av han ,kunde först inte fatta varför han gjorde så ,nu efter har jag förstått ,han var inte sitt vanliga jag under den tiden ,väldigt stresad och nervös vid intvjuer ,tyvärr var det något så att omdömet blev sämre ,vissa gånger när han kanske tagit mycket medcin , hörde hans egen förklaring "fansen vill ju se min son ,därför visade jag han för dem  " så enkelt svar ,men ändå tokigt ,vilket han inte själv förstod just då ,han har säkert förbannat sig själv för den händelsen många gånger efter det.Men saken är att alla kan någon gång göra handlingar som inte varit helt genom tänkta ,och är man då en super stjärna som alltid är på passad så kommer det någon gång sker ett misstag.Men denna händelse är den enda dåliga handling han någonsin har gjort ,i vart fall har jag inte upptäckte något .
    Det jag tänkte när jag läste om det i aftonbladet, var.
    "Men vad gör han? Tänk om han hade tappat honom"
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-08-07 22:15:16 följande:
    Han ville att mamman skulle få vårdnaden, vilket hon fick.Det jag ifrågasätter om det du skrev var att du verkar tro att pappan kommer vara i närheten av barnen. Men han bor ju i Las Vegas så de kommer knappt att träffas, och när dem väl gör det så är det troligen på familjeträffar där syskonen kan försvara barnen om Joe får för sig att göra något emot dem. Men jag tvivlar starkt på att han skulle försöka få ta på ett barn för att disciplinera det i hans höga ålder.Så jag är personligen inte det minsta orolig över detta.
    Och hur kan du vara så säker?
    Hur kan du vara så säker på att Joe bor i LAS VEGAS?
    Har du sett det själv?
    NU får du faktiskt ursäkta mej, men hur kan du veta?
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-08-07 22:36:21 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-07 20:57:15 följande: Nepp. Men han som spelade Mj som vuxen var förbannat snygg. Ville gifta mig med honom, men fick vet att han dött .
    STOP ett tag, det var inte han som har dött. Han lever..

Det var ju Wylie Draper som har dött. Han som spelade michael jackson i Jackson: An american dream..

Han dog av leukemia, Jackson: AN American dream spelades in 1992, Whylie dog ett år senare.
  • Brooke
    nomina skrev 2009-08-07 23:16:55 följande:
    För att tillägga något som inte hör till diskussionen just nu.... michael pojkar lär bli sjuuuukt snygga när de växer upp!!! :D
    Håller verkligen med :P Paris kommer bli en riktigt snygg tjej =) Men alltså om man kollar på bilden då man ser dem stå på scenen på minnescermonin, då Blanket gömmer sig bakom nått häfte. Så ser man ju hur LIKA alla tre är och dem har visa drag av Michael Jackson. Skiter i vad folk säger. DEM ÄR MICHAEL JACKSONS BARN! Punkt slut.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson