Inlägg från: Brooke |Visa alla inlägg
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-08-07 23:55:50 följande:
    3:50 börjar "historien" på
    Såg!
    Och jag kom på att tänka, eller har gjort det hela tiden.
    Att Alla tre barnen är lite mörkare i hyn, dem är inte helt vita som Debbie Rowe är.
    Dem har i sig lite av indianlooken. Och dessutom så kom jag på att tänka på en annan sak, som jag oxå har tänkt på länge.
    Är att Blanket egentligen inte behöver ha någon mask, eftersom han är så bly gav sig så gömmer han sitt ansikte utan att ha någon mask. Kolla bara bilderna på Minnescermonin, han gömde sig bakom syskonen, bakom tidningen han hade. och dockan..
  • Brooke
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-08 00:47:27 följande:
    jag tycker personligen det är osmakligt med alla dessa spekulationer om det är hans barn eller inte  .Det är hans barn oavsett om de är bilogiska eller inte .Det fanns en andledning till varför Michael  alltid ville dölja deras ansikten , för att skydda dem fråm medias attacker och ev kidnappning .Nu ser vi ju hur barnen exponeras helt otroligt mycket ,de granskas under lupp.. öga ,näsa ,mun  allt studeras och spekuleras i .. när Michael inte längre är här och kan  skydda dem sina barn ,som var hans stolthet i livet ,de han levde för ,han sa alltid att han måste skydda dem från publiseteten och han var stolt att vara deras pappa Stackars Michael  ,han skulle vara förkrossad  om han ser dettaOch stackars barn som förlorat sin älskade  pappa i så unga år och att alla ifråga sätter om han är deras pappa ..Allt på nätet finns kvar läääänge ,kanske förevigt , även om de skyddas lite nu så kommer de inte kunna undvika att läsa och ser alla dessa spekulationer.
    Jag spekulerar då inte i om dem är hans barn eller inte. Jag vet att dem är hans barn punkt slut.
    Och förr eller senare så kommer dem läsa någon artikel om Michael, det är jag ju helt säker på...
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-08-08 13:16:01 följande:
    Är inget stort Madonna fan. Men visst kommer det vara tragiskt när hon går bort. Beror väl på hur oxo. Är det utav åldern så är det jue inge mer med de. Alla dör vi jue nångång.Däremot tyckte jag det var riktigt sorligt när Heath Ledger dog
    Jag minns när jag såg en artikel om Heath Ledger på Frida.se. Jag skickade ett sms till min polare och berättade att han hade dött. Hon sa "Vah? Nä du ljuger".
    Och jag sa nej varför skulle jag göra det :O!
    Så hon trodde inte på mig, hon älskar verkligen honom, så de va en stor förlust..
    Men det är en ÄNNU stor förlust med MJ :(
  • Brooke
    http://www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.1664977/jacksons-hjarna-ar-tillbaka
    Hjärnan som tillhör Michael Jackson är tillbaka, nu förbereds begravningen.
    "familjen överväger att lägga Jackson i en namnlös grav av rädsla för souvenirjägare.
    - De är rädda att någon ska skända gravplatsen och till och med stjäla kroppen"

Varför gör dem inte en sån grav som Elivs har? Den är väl OMÖJLIG att rubba?? Eller?
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson