Inlägg från: Brooke |Visa alla inlägg
  • Brooke

Vi som sörjer Michael Jackson

BooBoo skrev 2009-08-08 17:01:43 följande:
    Gu vad kul Träffar sällan min släkt. Trots att vi bor så nära.. 2004 hde vi släktträff.Det var skitskoj. Lekte massa lekar o sådant. Delade upp oss i lag. Mitt lag vann såklart   Hoppas du får skoj iaf. Låter som det Lyssnar på John Mayer. Han är skön. Spec i bilen när man åker långt Men nu tänker jag mest på MJs begravning när jag lyssnar på John.. Skönt att hjärnan är på plats. Hoppas dom inte "grävt" sönder den... Hoppas dom gör värsta gravplatsen så INGEN kan förstöra den.May MJ rest in peace.
    Jag tkr han ska få sin vila på Neverland, visst finns det mkt skit på ranchen. Men kolla bara på Elvis grav, den är ju fin och så.
    Jag tror ju att folk kommer vilja gå till hans grav och lägga en blomma och sörja.
    Jag skulle verkligen vilja åka till hans grav och Neverland.
    Jag ska verkligen dit, oavsätt hur mkt det kommer kosta mig.
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-08-08 21:39:00 följande:
    Just ja då begravs han snart nu då . Då blir det så påtagligt att man verkligen aldrig får se honom i liv igen . Verkligen This is it .
    Ja verkligen.. This is it :'(
    Och jag hoppas dem begraver honom nu så fort som möjligt så familjen Jackson kan gå vidare med sina liv, framför allt barnen..
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-08-08 22:50:23 följande:
    Batteribyte?Undra om denna dvdn med videosar är nå bra. Klart den är bra. Men omdom visar HELA videon. Bad tex, om dom visar själva filmen innan låten drar igång. För den videon skulle isf vara grym att ha. Likaså HELA The way u make me feel..Är det nån som har denna? Om nån som har så berätta gärna cdon.se/musik/jackson_michael/number_ones-890...
    Jag har den, dock inte sätt den ännu.. Men ska nog göra det i morgon faktiskt. Har massor som inte jag har sett.. :(
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-08-08 23:31:27 följande:
    Fick ta upp henne igen, så kollade blöjan och tvättade av henne med en tvättlapp. Nu vet jag varför det kliar, hon verkar ha mask. Säkert av all sand hon käkar när man är ute . Nån som vet vad avmskningsmedel kostar på apoteket?Verkar iaf som den där tvättlappen hjälpte, nu verkar hon kunna somna
    :( Det borde inte kosta så mkt.. typ 150 kr eller nått.. Du får åka till apoteket och kolla och köpa. Men är du säker på att det är mask hon har? Innan du åker till apoteket behöver du kolla det så du är jättesäker..
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-08-08 23:40:32 följande:
    Jodå apoteket har öppet, iaf apoteks shopen är öppen. fan vad träligt. Mamma har berättat att vi kräktes av mask medicien . Så det blir ju kul. Lika bra att ta Tobias med då.Oj det var duktigt måste jag säga . Tobias vart "rumsren" en månad innan han fyllde 3 år. Leah är oxå juli barn och 07a
    Det är ju inte alla som spyr av den.
    Men åk till apoteket i morrn så fort som möjligt och köp. Och ja det är lika bra att ta båda barnen man vet ju aldrig.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson