Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-03 09:18:30 följande:
    Efter åtta imorse skällde hunden utav fan. Vem fan kommer nu tänkte jag. Guess? MY MJBAG is here   Tjoooohooo!!! Den är här den är här den är härRååsa smurfenHar din kommit? Få se om det kommer nån bok idag då...
    yes Äntligen min Michael jackson box.JPG{#lang_emotions_laughing}
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-03 09:41:26 följande:
    Du... hade du lite hundöra? Det hade jag.. Men men.. Insidan som räknas
    hundöra  ? hur då på utsidan av boxen ?
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-03 10:20:30 följande:
     Nej den där lilla pärmliknande som skivorna ligger i.Irriterande att dom textat alla videos på både eng och kinesiska.
    jag har inte kollat på nån skiva ännu  som haft text kollade en med film där den filmen från captin hook disneyland och nu konsertnen från danmark
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-03 10:42:53 följande:
    Satte på en konsert. Danmark. Då var det ingen text. Skönt MEN, den började då han står o pratar med publiken. Då han skrattar. Den har länkats många gånger. Sen sjunger han en Jackson 5 låt.. Jag kollade bara i några sek.Men ikväll ska jag bänka mig framför tvn Nu ska jag ut i solen
    ok vilken skiva var det text på ?
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-03 11:11:31 följande:
    Första skivan. På musikvideosarna. Kollade bara på We are the world. Eng. text nertill och Kina nertill.  Time?
    aha ska kolla det sen ,inte kul med massor av text som är i vägen ju ..
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-03 12:57:11 följande:
    Men oooh!!!  Private homevideos så är det textat på kinesiska. Och MJs munrörelser hänger inte med när han pratar.Satte sen på en annan dokumentär. Berättaren pratar på kinesiska. Jag fattar ju INGENTING!!! Det stod ju ingenting om att det var på kinesiska. Språk: ENGELSKA!! Ingen bok idag heller...
    aj då låter inte bra , kollar på konserten från danmark ännu 
    vilken konsert var det där det regnade så mycket ,tänkte kolla på den ?
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-03 10:24:51 följande:
    Står på DVDSHOP: Language: English with subtitle removablehmm
    men  removable betyder väl  att man kan ta bort dem om man vill ?
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-03 12:57:11 följande:
    Men oooh!!!  Private homevideos så är det textat på kinesiska. Och MJs munrörelser hänger inte med när han pratar.Satte sen på en annan dokumentär. Berättaren pratar på kinesiska. Jag fattar ju INGENTING!!! Det stod ju ingenting om att det var på kinesiska. Språk: ENGELSKA!! Ingen bok idag heller...
    men du kan välja språk och ta bort textning
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-03 14:04:12 följande:
    Jaa!!Har kollat igenom nästan alla lite snabbt nu. Filmerna, Moonwalker o Captain Eo så är det ingen text, vare sig på eng eller kina. BRA!! Konserterna är det inte textat. BRA!!Cd skivan The ultimate collection så funkar den inte på cdspelaren eller i bilen. Bara om man kör den via dvdn. SURT!!Private homemovies och rise and decline så är det kinesiska plus textat. Tack o lov så har dom inte dubbat MJ The 30th anniversity så var det på eng och ingenting annat. SUPERBRA!Men som på konserterna så kommer man inte till nån meny där man kan välja. Det är bara trycka på Play.Live in Bucharest som jag har sen tidigare så kommer man ju till en meny. Tycker det borde vara likadant på dessa oxo.. Har visserligen bara kollat lite snabbt på två konserter..Danmark konseret t ex .. Börjar din som min att han kommer in på scen med ett glas juice? Så brukar han ju inte göra entre
    ja den börja så hos mig okså
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson