Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som sörjer Michael Jackson

Brooke skrev 2009-08-03 20:35:19 följande:
    Vill ju veta!! Och jag vet ju svaren men vill veta iaf :P haha
    om du ska få verklighets förankrat svar så starta en ny tråd och jag lovar du kommer att få många negativa svar tyvärr .
    jag har haft lite diskutioner med olik tänkande i andra trådar  tex dömmer många han skyldig för övergrepp mot barn bara pågrund av de tror att är man så känd som Michael så kan man inte få en rättvis dom av rättsväsendet  och de har alltså då inte tagit del av varse rättgången eller vittnes mål  utan har bara dragit den slutsatsen och eftrsom de inte är ensamma om det så  tycker de att det är sanningen ...
    så om 1000 stycken tycker på ett sätt så är det så ,för de andra säger så ..
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-08-03 20:25:46 följande:
    Okej tre frågor till er. Och hoppa inte på mig nu! Den största stjärnan på jorden eller en artist som fullkomligt spårat ur.En kärleksfull pappa eller en drogberoende föredetting. Wacko Jacko eller Kungen av pop. Jag väljer, Den största stjärnan på jorden, En kärleksfull pappa, och KUNGEN AV POP! Vilka väljer du??
    1 Han var den största stjärnan   ,men tyvärr gjorde anklagelsrna att han bröts ner  ,var dock på väg att kommma ur sitt beronde av de lugnande mediciner han var beroende av ,så på ett sätt var han drogberoende  men inte för att få kickar utan för att blir lugn fly från smärtan och oron mm

2  var en kärleks full pappa även med sitter piller beronde ,även om man som pappa förändras ..

3 kungen av pop så klart  , det är fullt normalt att skönhets opera sig och fixa sig ,det gör typ alla kändisar ,var som en skrev finns väl ingen kändis i USA  som ens har sina egna tänder kvar
  • Rååsa Smurfen
    mona83 skrev 2009-08-03 20:55:04 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-03 20:52:11 följande: Bra skrivet, kunde inte ha sagt det bättre själv
    {#lang_emotions_laughing}
  • Rååsa Smurfen
    nomina skrev 2009-08-03 21:31:44 följande:
    Brorsans flickvän är ett galet elvisfan o har köpt en liknande tpy jättetavla med honom som kostade runt nåt sånt...Ja skulle vilja ha en på michael, men just denna tavla va inte den grymmaste bilden precis. Inte om man ska betala 6000
    denna fina vann jag på tradera ,tycker hon är jätte duktig http://www.tradera.com/Michael-Jackson-NIB-malning-auktion_96042402#pic
    en sådan kostar 1100 om man beställer dem hos henne ,men hon lägger ut  på tradera ibland okså
  • Rååsa Smurfen
    nomina skrev 2009-08-03 22:51:03 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-03 22:48:38 följande: har du fått hem den ännu?jag har spanat in en annan tavla som e såå snygg! men de kanske får bli tills efter nästa lön...! :)
    nej betalde den i dag
  • Rååsa Smurfen
    Längtan efter dig skrev 2009-08-03 22:44:45 följande:
    Åh introduktionen i Dancing the Dream av Elizabeth Taylor är så vacker. Jag kan inte säga exakt hur han var eftersom jag inte kände honom, men det känns som att hon har beskrivit det så bra man bara kan.
    jag väntar på min bok som är på väg {#lang_emotions_smile}
  • Rååsa Smurfen
    Längtan efter dig skrev 2009-08-03 23:00:53 följande:
    Spännande! Du kommer inte bli besviken
    nej den verkar underbar , ska man har bara en endaste bok med han så måste det vara den ( jag har i och för sig en himla massa böcker med han men ändå ..)
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson