Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som sörjer Michael Jackson

AllieF skrev 2009-08-05 13:10:29 följande:
    Kolla Hollywood 411 på Star nu!!!
    vad är det där då  ? hur kommer jag dit ?
  • Rååsa Smurfen
    AllieF skrev 2009-08-05 14:24:55 följande:
    Sorry, Rååsa Smurfen, Star är en kanal och det är nog inte alla som har den. Hah, det var inte alls 'Never surrender' jag fick på posten, det var "Michael Jackson: A life" Ska bli mycket intressant. :)
    aha men jag har en massa kanaler på min canal digital  kanske den finns där ,vad var det för spännande där ?
  • Rååsa Smurfen
    AllieF skrev 2009-08-05 14:31:21 följande:
    Ja, det har du säkert. Det var delvis intervju med Joe Jackson, och från MJs kock som berättade om de sista timmarna i huset när MJ dog. Lite teorier om vad som kommer hända med Murray, m.m. 
    hade den ,ser du nåt kul där nån annangång så hojtar igen
  • Rååsa Smurfen
    snart3barnsmamma skrev 2009-08-05 16:08:55 följande:
    vet in vad jag ska tycka om detta, bra eller dåligt?www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.166196...
    i lagom skala är det bra tycker jag ,skulle vilja har ett gosedjur  som docka eller liten kudde med fin bild som spelar nån av hans underbara ballader  man kan ligga och gosa med när man är ledsen ,och ja är är tokig i gosedjur ,vi har hela sängen full och jag skyller på att det är barnens
  • Rååsa Smurfen
    nomina skrev 2009-08-05 20:05:49 följande:
    Rååsa smurfen: E de du som säljer massa MJ-prylar på tradera? Tänkte att de väl ändå inte kan vara en slump! :)Har hittat lite som kanske provar o buda på. Tyvärr har jag inga barn, men om jag hade så skulle jag köpt kläder oxå! Så himla söta barnkläder
    japp
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-08-05 20:28:33 följande:
    Asså jag velar om jag ska skicka efter den där boxen(väskan) med alla dessa Cdskivor. Vad ska jag göra? :O
    gör det  den är ett måste , mitt bästa MJ  köp den säljer jag aldrig
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson