Sorry, Rååsa Smurfen, Star är en kanal och det är nog inte alla som har den. Hah, det var inte alls 'Never surrender' jag fick på posten, det var "Michael Jackson: A life" Ska bli mycket intressant. :)
aha men jag har en massa kanaler på min canal digital kanske den finns där ,vad var det för spännande där ?
Ja, det har du säkert. Det var delvis intervju med Joe Jackson, och från MJs kock som berättade om de sista timmarna i huset när MJ dog. Lite teorier om vad som kommer hända med Murray, m.m.
hade den ,ser du nåt kul där nån annangång så hojtar igen
i lagom skala är det bra tycker jag ,skulle vilja har ett gosedjur som docka eller liten kudde med fin bild som spelar nån av hans underbara ballader man kan ligga och gosa med när man är ledsen ,och ja är är tokig i gosedjur ,vi har hela sängen full och jag skyller på att det är barnens
Rååsa smurfen: E de du som säljer massa MJ-prylar på tradera? Tänkte att de väl ändå inte kan vara en slump! :)Har hittat lite som kanske provar o buda på. Tyvärr har jag inga barn, men om jag hade så skulle jag köpt kläder oxå! Så himla söta barnkläder