Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som sörjer Michael Jackson

är det i dag michael är på tv? hur dags  vilken  kanal och tid ?

• Rååsa Smurfen
    Längtan efter dig skrev 2009-07-31 23:50:24 följande:
    Nu när det är lite mer aktivitet i tråden så passar jag på att fråga igen om någon läst boken Michael jackson Conspiracy av Aphrodite Jones? Är den värd att köpa? Har för mig att någon skrev något om den boken men kan inte hitta var. Har ingen lust att gå igenom en massa sidor
    Den handlar om rättergången och medias sätt att följa och förvränga  verkligheten ,författaren var med på rättegången och gillade inte Michael alls och var övertygad om att han ,var skyldig ,tills hon hörde vittnes målen från de som anklagade han ,då förändrades hennes åsikt .
    Jag har nyss köpt boken men inte läst ännu ,utan hört henne och Michaels försvars advokat pratar  om detta .
  • Rååsa Smurfen
    Bevabus skrev 2009-08-01 00:03:11 följande:
    01.20 kommer The Dangerous Tour på tv4Rååsa Smurfen skrev 2009-07-31 23:58:04 följande:
     tack , bäst att byta kanal redan nu då så jag inte missa 
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-08-01 00:12:05 följande:
    Jag ska snart sova, eftersom jag är sjuk, behöver sömnen. Vill bli frisk tills på måndag. Ska lägga mej och läsa en bok jag oxå. Ska läsa ut den sen ska jag börja på min bok om Michael jackson =) Se hur mkt man gråter till den boken :O
    vilken bok om Michael är det som du ska läsa ?
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-08-01 00:14:20 följande:
    Vad ska jag söka på? Vad heter boken?
    sök på michael jackson så kommer alla böcker om han upp
  • Rååsa Smurfen
    Längtan efter dig skrev 2009-08-01 00:17:34 följande:
    Jag lär nog stanna uppe till efter konserten Är det verkln ingen som läst/hört talas om Michael Jackson Conspiracy? Är sååå nyfiken, vill veta om den är bra/värd att köpa!
    hallå har skrivet 2 gånger till dig om boken
    Den handlar om rättergången och medias sätt att följa och förvränga  verkligheten ,författaren var med på rättegången och gillade inte Michael alls och var övertygad om att han ,var skyldig ,tills hon hörde vittnes målen från de som anklagade han ,då förändrades hennes åsikt .
    Jag har nyss köpt boken men inte läst ännu ,utan hört henne och Michaels försvars advokat pratar  om detta .
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson