Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-05 22:46:01 följande:
    Uh! Jag har kollat igenom 4 dvd nu lite smått. Älskar Making of.. In the closet fanns med Love that video.Bagen var ett sånt bra köp
    ja visst var den så många timmar med michael
  • Rååsa Smurfen
    mona83 skrev 2009-08-05 22:48:12 följande:
    Bara för det vinner jag säkert Miss cast away på tradera . Gör man då?
    nej tror inte det ,det är ju 5 dagar kvar  så mycket kan hända ,men om du vinner så måste du genomföra affären ,men lägg ut den igen
  • Rååsa Smurfen
    mona83 skrev 2009-08-05 23:13:56 följande:
    Jag tyckte inte Mj var så snygg som skellet
    nej men jätte fin innan sklettet ,tyckte han var så sexigt i den filmen lite farlig
    har inboxat dig förresten
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-06 10:52:12 följande:
    Rååsa1997 Live in Sweden: History Tour . Är det likadand hos dig som hör att det är New Zeeland på den skivan. Och 1997 Live in New Zeeland History Tour ÄR Live in New Zeeland.Vart finns Live in Sweden? Och vilken konstert blir han överasskad på scen med en tårta? Trodde de var Danmark..
    hmm jag kollade på sweden tour  trodde jag  men  funderade okså på om det var sweden ,men var trist {#lang_emotions_cry} att verkar blivet galet ,Danmarks är okså skum  såg ingen tårta där och den börja lustigt ,viisa skivor i boxen är dålig kvalitet ,på en skiva var det dålig bild och ljudet försvann en stund
    Men i det stora hela är boxen bra men man borde nog lämna ett klagomål hos dem om de brister som faktiskt finns ,antar att det är en kina box ,vet inte om alla boxar är lika eller om det säljs mer välgjorda boxar  hos andra ,frågan är hur man vet skillnad på dem ..
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-06 17:23:15 följande:
    Fan! Kom på att nu har jag jue två moonwalker, två Live in bucharest och två Bad in Japan... Hmmm!
    hur då menar du ?
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-08-06 17:48:46 följande:
    Men är inte det samma? Han har väl inte TVÅ st.. Tkr jag är konstigt
    fast  att man har 2 st på tradera är inte konstigt ,det är många som har flera av varje.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson