Inlägg från: mona83 |Visa alla inlägg
  • mona83

Vi som sörjer Michael Jackson

nomina skrev 2009-08-04 06:31:28 följande:
    history-skivan har childhood där e även earth song med, men den finns oxå på blood on the dancefloor... ja, den finns säkert på fler album! :P
    Då måste jag köpa den med
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-04 09:27:09 följande:
    Kollde på Live History från Danmark. Eller jag snabbspolade. Var det inte i Danmark som han blev överraskad med tårta på hans födelsedag? Men jisses vad powerful Heal The world var Live i Danmark. Han hugger tag i en. Blev helt gråtfärdig. Nähäpp!Godmorgon!Få iväg varsin skiva till M&M idag då Tror jag ska sätta på lite Hanson nu
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-04 09:30:07 följande:
    Vänta nu.. childhood på Blood on the Dancefloor? Noooo! Däremot Earth song. Dock clubmixad.
    På History-skivan fanns dom bägge 2 så den ska jag köpa
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-04 11:00:36 följande:
    Nu så M&M .. Ska jag snart posta. Sambon hitta kuvert här hemma som jag återanvänder Ska jag bara skriva ett brev till Jonas Gardell ..Så imorrn eller övermorrn kommer MJ
    Längtar redan .
    Ska fixa plats i bokhyllan till alla Mj filmer/cd skivor som det verkar bli .

Än så länge har jag högsta bud på Miss cast away, moonwalker och moonwalk.
    Hoppas att jag inte vinner moonwalker för den är dyrare än på cdon nu
  • mona83
    snart3barnsmamma skrev 2009-08-04 11:13:41 följande:
    Slutade gråta sen. Men som sagt lill tjejen vaknade när jag stor tjöt till Marlons tal . Sen somnade vi inte förän vid 3 . Så pigg man var sen när sonen vaknade....inte
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-04 12:25:26 följande:
    M&MNu ligger breven i lådan Hoppas dom kommer fram nu
    Då har man ju iaf nått kul att se fram emot då .
    Ungarna kan man ju iaf inmte glädjas nåttb specillet löver längre, 3.5 åringen tror man kan skrika till sig saker hela tiden. Så trött på det.
    Så nu väntar jag på att han ska sluta skrika. Han har skrikit ända sen vi gick upp förut dom 2 timmarna vi sprang på stan och handlade
  • mona83
    snart3barnsmamma skrev 2009-08-04 18:55:21 följande:
    usch då det känns som att det aldrig kommer att gå över, denna sorgen
    Den gör nog aldrig det helt, blir nog bara lättare att hantera med tiden skulle jag tro
  • mona83
    guild skrev 2009-08-04 20:46:02 följande:
    ...denna tråden ska jag spara länge...det är snart 10 000 inlägg, fullt med länkar. Och jag har inte sett en bråkdel av dom än...
    Det är samma här. Försökte läsa ikapp när dom var uppe på 200 inlägg men när jag hade läst dom här 200 var det 200 nya så gav upp

Men tack vare den här tråden har jag hittat mitt motiv till min tatuering
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-04 21:25:07 följande:
    haha glöm... Jag hari nte ens tittat på allt. Och jag har säkert 100-150 st saker att titta på :O
    Det har jag med. En låååång lista under mina favoriter och längre blir den
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson