Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

denna tåls att se igen
    MJ med sina brorsöner 3T. Love this song

• KikiBoo

godnatt!
    Avslutar med denna underbara låt: Off the wall Live-87

• KikiBoo

Petra med små skrev 2009-07-11 01:41:31 följande:

Jag tittade på filmen när polisen "stormade" neverland.... jag blev förvånad när jag såg hur han bodde! Så mänskligt....dator på sängen och spjälsäng mitt i röran precis som en annan förälder har ungefär. Många kändisar brukar (vad man hört) ha sina barn i andra rum och ha det kliniskt utan så mycket prylar
    Jag blev oxo förvånad. Positivt då Det ska ju synas att det bor nån i huset
  • KikiBoo

Morning!!

KAFFE!!!

Vad såg jag i morse då.. Jo, ungarna hade trashat min MJbilaga Inte så farligt då, men ändå. Svårt o få ha nåt ifred..

Min sambo kallade MJ för Jesus häromdan..

• KikiBoo

Charlie Chaplin?? Weiiii I love him. Har filmer med honom hemma. Har vart smått kär i han
    Coolt att dom samarbetat. Fast.. Jag har jue sett bild på MJ då han är utklädd till Charlie ... Nåja!

• KikiBoo

Jävligt tur att dom bytte ut Madonna. Naomi passar mkt bättre i videon ELLER, why not ME

• KikiBoo

Meh! My avatar pic då?

hihi.. Kidding

• KikiBoo
    Eisa skrev 2009-07-11 10:33:08 följande:
    Jag satt uppe till nästan kl 2 inatt och kollade på MJ-videos. *trött* Får inte nog av att lyssna på låten "Speed Demon". Shit han var verkligen ett geni...
    Uuuuh! Du oxo Speed Demon kan jag lyssna på om o om igen. Efter 20 år and still going strong. Tröttnar aldrig på den låten
  • KikiBoo

Min favvo är BAD. Den har jag så många minnen med. Dangerous o Thriller oxo. I like P.Y.T. Svårt! Riktigt svårt..

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson