Inlägg från: mona83 |Visa alla inlägg
  • mona83

Vi som sörjer Michael Jackson

5 dagar och x antal timmar. Räknar inte direkt med att vinna men hoppas lite

• mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-05 22:07:44 följande:

för lägger du max bud redan så höjs den väldigt kvick ,dåligt för dig men härligt för säljaren .
    Ofta väntar jag till det är ca 1 min kvar  ibland vågar jag inte så då lägger jag max bud nån eller några timmar innan .

Ja det har jag inte tänkt på. Smart.
  • mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-05 22:10:23 följande:

5 dagar oj det är länge ,jag ska försöka om jag kommer i håg det att hålla span på den ,om du skulle glömma den  hittar jag en med bra köp nu så inboxar jag dig tradera är typ mitt andra hem
    Snällt av dig
    Brukar normalt köpa barnkläder bara på tradera. Men det är svårt att sluta när man väl börjat
  • mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-05 22:12:52 följande:

la den i min minneslista
    Det är ju tur att inte mamma är inne på sin tradera så ofta .
    Har bjudit på 4a olika auktioner med Mj. Dom är så trötta på mig och mitt Mj hela tiden
  • mona83
    nomina skrev 2009-08-05 22:14:57 följande:
    För er som jättegärna vill ha miss cast away så finns den ju i en samlingsbox har jag sett! Boxen kostar 119:- eller nåt sånt... (vet ej billigaste just för stunden)Den verkar inte ha utgått, visserligen får man fler filmer, men man kan ju sälja eller ge bort dom om man inte vill ha dom.Verkade inte va en sådär jättebra film, men vill ändå se den om han är med! Aldrig hört talas om denna film tidigare! :)
    Vart då?
  • mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-05 22:15:58 följande:

jag älskar danska barnkläder ,köper ibland på tradera annars i shopa på nätet Vilken stl på kläder köper du ? märken ?Har köpt av den säljaren med filmen han var snabb att skicka
    Jag köper inget speciellt märke, bjuder bara på det jag tycker är snygg och har något så när bra pris.
    Ska jag köpa nått nu blir det nog inte mindre än 104 till sonen och inte mindre än 92 till dottern. Iofs drunknar hon nog i den stl.
    Hon har fortfarande stl 80 på vissa kläder och 86 på andra, men 86 är väldigt långt i benen åt henne, var iaf innan sommaren. Nu kanske hon växt lite om jag har tur. Så det är en ganska lite 2åring man har
  • mona83
    nomina skrev 2009-08-05 22:17:34 följande:
    sorry, discshop hade slut i lager.. men enligt cdon ska den finnas. dock 179:- men ändå billigare!
    Vad heter boxen då?
    För i såna fall tänker jag inte fortsätta bjuda på tradera om jag kan få den billigare.
  • mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-05 22:20:07 följande:

ja det är alla här med utom barnen dom älskar att dansa till hans musik Tara frågar alltid nu om jag ska titta på film från boxen ,eftrsom hon tycker det roligt att hjälpa till att hjälpa till med skivorna från boxen hon är snart 3 år
    Skulle ha gått ner till hamnen idag jag och barnen med mamma men vart att jag och Tobias fick vända och gå hem för han skrek hela tiden.
    Är den årliga augusti festen här i stan, börjar på fredagen och sluta på söndagen. Marcoolio hade spelat när mamma var på stan med Leah så dom hade lyssnat lite, men Leah tyckte inte han var bra alls. Verkar bara vara Mj som duger. För det verkar hon gilla. Är hon lessen och svårtröstad så är det bara att köra igång nån av låtarna på mobilen så blir hon glad igen
  • mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-05 22:23:37 följande:

sicken tur du sänkte
    Lätt att jag beställer, men dom andra säljer jag om dom är dåliga
  • mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-05 22:22:45 följande:

min tjej är okså en liten tjej strax 3 år men har stl 92 på mycket ännu ,ofta kan hon har ett plagg i över 1 år
    Tycker aldrig Leah växer. Växer hon så växer hon ur kläderna fort annars har hon dom länge. 56 hade hon tills hon var halvåret, 62-74 växte hon ur ganska fort. Hon har säkert haft samma käder 1 år nu.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson