When I say, I love you Baby you gotta know That's for all time Baby you gotta knowThat's for all timePå högsta. Tårarna sprutar. Så bra! Ni måste sätta på låten på högsta. Do it!
Idag kom Skivan .Så ikväll ska jag kolla på MJ, som om jag inte gör det varje kväll
Men du har inte lämnat nåra kontouppgifter
Har inte lyssnat på den än men läste texten.
Bara av att läsa texten höll tårarna på att komma. Vilken underbar text.
Han skriver verkligen som det borde vara, att media ska sluta sprida en massa skit och visa den rätta MJ.
Kom den idag? Snabba bud Funkar den?Nääh! Ja vet. Vet jue inte hur mkt jag vill ha för den
japp innan kl 12 kom den
Den funkar jätte bra . Hel nöjd, har iofs bara kollat musikvideosarna än.
Fundera på det så kan du skicka kontouppgifter när du kommit på
Har inte lyssnat på den än men läste texten. Bara av att läsa texten höll tårarna på att komma. Vilken underbar text. Han skriver verkligen som det borde vara, att media ska sluta sprida en massa skit och visa den rätta MJ.
Nu har jag lyssnat på den . Var ju fin. Såg att man kunde ladda ner den till mobilen. Försökte men Sverige fanns inte med annars kunde man välja mobil men jag vet inte vilket av dom där som är min mobil.
En bränd dvd med Ghost, Catain Eo och nåra musikvideos.
Var i första hand Ghost jag va efetr dom andra vart en bonus, men är hel nöjd. Var bra låtar på skivan
Ska nog oxå köpa den nån gång, det är så mkt jag ska köpa så måste spara till allt.
det dyraste är nog tatueringen, har fått bilden utskriven så ska gå runt till tatuerarna och fråga vem som är billigast och kan göra den