Inlägg från: Brooke |Visa alla inlägg
  • Brooke

Vi som sörjer Michael Jackson

Detta har jag skrivit till Tv4..
    Ditt namn = Sandra PihlqvistDin e-postadress = [email protected]äll din fråga här = Hejsan! Jag läste något som verkligen sårade mig. Att Svensk tv inte ska sända MICHAEL JACKSONS begravning. Och varför inte säger jag? Jag är mycket besviken på svensk tv, bara för att både SVT och ni på tv4 har/ska visa om Michael så har ni hedrat färdigt honom, det tvivlar jag starkt på. Det är nog inte bara JAG som skriver till er för det som jag läst i aftonbladet.Många av sveska folket skulle vilja följa med Michael till sin sista vilan, JAG är en av dem. Detta va mycket dåligt av alla tvkanaler i SVERIGE. Det är nästan som om ni lämnar det Svenska folket utanför HELA tiden när något stort är på gång. VARFÖR? Många av Michael Fans vill se honom få sin sista vilan, jag är en av dem. Och jag är verkligen besviken och ledsen för det här. MVH Sandra

Detta fick jag tillbaka
    Familjen Jackson har ännu inte bestämt ifall de kommer att tillåta några tv-sändningar över huvud taget. Finns det något att sända så sänder vi. Ta det lugnt.

Det är alltså inte ens bestämt om ens NÅGON ska få se begravningen..

• Brooke
    1234567a skrev 2009-07-05 21:09:23 följande:
    är det någon som vet vilken kanal som sänder hans begravning?
    Kolla det jag skrev 1369
  • Brooke

Fröken Juni skrev 2009-07-05 21:44:27 följande:

Den lilla sjöjungfrun skrev 2009-07-05 21:31:28 följande:
    Nä, det tror jag inte, det är veckans program av Vi kallar oss artister.Fast nu verkar det vara slut och nån Michael Jackson har inte dykt upp, skumt då dem sa att det skulle vara med i kvällens avsnitt.
    nej han dog den 25 Juni.. 14:26 L.A tid.. 22:26 svensk tid
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-05 22:41:00 följande:
    "Familjen Jackson har ännu inte bestämt ifall de kommer att tillåta några tv-sändningar över huvud taget. Finns det något att sända så sänder vi. Ta det lugnt."Jag fick samma svar av TV4 haha
    Fick det där oxå om du inte såg det förut =)
    Har du lyssnat på låten??
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-05 22:47:12 följande:
    Åh det har jag helt missat! Är det den som går kl 10?? Hoppas att de fortsätter visa imorron, då ska jag banda
    imorrn menar du inte på tisdag??
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-05 22:49:53 följande:
    Top 10 visas varje morgon kl 10..Sandra Örebro skrev 2009-07-05 22:47:55 följande:
    aha trodde du menade MJ's begravning.. Har inte läst allt tror ja :O
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-05 23:02:55 följande:
    han har en så fin stämma Michael...så unik...nu blir jag ledsen igen, vi kommer aldrig mer höra han sjunga ngr nya låtar...OM inte han har spelat in ngr som inte har släppts, det går ju alltid hoppas eller hur?
    Men de där 200 låtarna som är outsläppta har han spelat in dem eller äre bara text? Det är ju oklart.. Vi kan hoppas på det bästa. Men när familjen säger att de ska släppa en skiva till jul så kan man ju hoppas att det är hans röst.. :P
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-05 23:10:05 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-05 23:08:15 följande:
    JA, vi håller tummar o tår att det är så, nya låtar av Michael, den skivan lär jag ju stå o köa på
    *haha*
    Men när de skriver att de ska utge en ny skiva till Jul borde de ju vara så att de ska göra en skiva med MICHAEL's röst
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-05 23:12:22 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-05 23:11:16 följande:
    Det kanske är bara en ny samlings album....kan de inte vara lite mer specifika
    Nää ny samlings album tror jag nog inte det är.. Om de ska göra något nytt mä han ska de ju självklart ta hans nya låtar om han har spelat in dem..
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-05 23:19:25 följande:
    sitter o lyssnar på You are not alone...och blundar jag och försöker föreställa mig att jag är i L.A...kan man nästan tro att Michael sjunger för BARA mig...blir helt salig...sen vaknar man upp, nehe
    hehe.. Så kan de va. Jag har själv drömt om Michael ganska mkt :O att vi är nära vänner och umgås en hel del :P
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson