Vi som sörjer Michael Jackson
Detta har jag skrivit till Tv4..
Ditt namn = Sandra PihlqvistDin e-postadress = [email protected]äll din fråga här = Hejsan! Jag läste något som verkligen sårade mig. Att Svensk tv inte ska sända MICHAEL JACKSONS begravning. Och varför inte säger jag? Jag är mycket besviken på svensk tv, bara för att både SVT och ni på tv4 har/ska visa om Michael så har ni hedrat färdigt honom, det tvivlar jag starkt på. Det är nog inte bara JAG som skriver till er för det som jag läst i aftonbladet.Många av sveska folket skulle vilja följa med Michael till sin sista vilan, JAG är en av dem. Detta va mycket dåligt av alla tvkanaler i SVERIGE. Det är nästan som om ni lämnar det Svenska folket utanför HELA tiden när något stort är på gång. VARFÖR? Många av Michael Fans vill se honom få sin sista vilan, jag är en av dem. Och jag är verkligen besviken och ledsen för det här. MVH Sandra
Detta fick jag tillbaka
Familjen Jackson har ännu inte bestämt ifall de kommer att tillåta några tv-sändningar över huvud taget. Finns det något att sända så sänder vi. Ta det lugnt.
Det är alltså inte ens bestämt om ens NÅGON ska få se begravningen..